1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی نسل جدید هیوندای سانتافه در مدل 2019

معرفی نسل جدید هیوندای سانتافه در مدل 2019

19 بهمن 1396
  • 0

در حالیکه قرار بود از جدیدترین نسل سانتافه‌های هیوندایی در 7 فوریه -18 بهمن- رونمایی شود، تصاویر این خودرو برخلاف موعد مقرر از تارنماهای کره‌ای منتشر شد.

تصاویر منتشر شده از نسل جدید سانتافه حکایت از مشابهت آن با SUV کوچکتر کنا دارد و به راحتی می‌توان گفت سانتافه با الهام از کنا ساخته شده است، با این وجود پیش‌نمایش فضای داخلی کابین حکایت از تغییرات گسترده‌تر دارد.

 معرفی نسل جدید هیوندای سانتافه در مدل 2019

متاسفانه تاکنون تصویری از نمای انتهایی خودرو منتشر نشده است، اما تصاویر حکایت از چراغ‌های دوبخشی دارند که در ساختار SUV های هیوندایی عجیب به نظر نمی‌رسد. چرخ‌های آلیاژی جدید و نوارهای کرومی نیز در این خودرو به وفور کار رفته‌اند.

سپر و گلگیرهای جدید نیز به ظاهر سانتافه نمایی جدی و تا حدی خشن بخشیده‌اند. از دیگر سو استفاده از چراغ‌های LED روزتاب و چراغ‌های رشته‌ای در نمای عقب نیز از ویژگی‌های به روز و مدرن خودرو محسوب می‌شود.

در نگاه اول، به لطف سامانه اطلاعات و سرگرمی شناور، رویکرد مینیمالیستی و دکمه‌های بخش مرکزی، فضای درونی سانتافه‌‌های جدید شما را به یاد کابین i30 های جدید خواهد انداخت. پوشش بخش‌ داخلی درها، داشبورد و سطوح دیگر در این خودرو چرمی هستند. از دیگر سو کابین در نور بخش‌های دیجیتالی غرق شده است. در بخش داخلی می‌توان این خودروی هیوندایی را برتر از کیا سورنتوهای جدید عنوان کرد.

 معرفی نسل جدید هیوندای سانتافه در مدل 2019

به جز شارژهای بدون سیم تلفن همراه در خودروهای جدید شاهد پورت‌های USB برای دیگر اعضای خانواده هستیم.

برای ممانعت از تصادف خودرو در حرکت‌های رو به عقب، این خودرو به سامانه به سامانه ترمز اضطراری و هشدار دهنده مجهز شده است.

آخرین سامانه اطلاعات و سرگرمی شرکت هیوندایی نیز در این خودرو به کار رفته است. این سامانه قابلیت ارتباط با سامانه‌های ناوبری از راه دور یا سیستم‌های جست‌و‌جوگر را دارد.

احتمال دارد خودرو به موتورهای دیزلی 2 لیتری توربو، 2.2 لیتری توربودیزل یا یک موتور بنزینی 2 لیتری مجهز شود. با وجود اینکه اطلاعات موثقی در این بخش وجود ندارد احتمال دارد این موتورها با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته خودکار هماهنگ شوند. انتظار می‌رود این مدل‌های الکتریکی این خودرو نیز ساخته شوند که احتمالا به اقتصادی‌ترین خودروی این کلاس از نظر مصرف بنزین تبدیل خواهند شد.



نظرات