1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورود هیوندای آزرا 2018 توسط کرمان‌موتور به ایران

ورود هیوندای آزرا 2018 توسط کرمان‌موتور به ایران

24 دی 1396
  • 4

معاون بازاریابی و فروش کرمان موتور گفت: هم اکنون قیمت النترای وارداتی در بازار 200 میلیون تومان است که با داخلی سازی آن از نیمه اول سال این خودرو با قیمت کمتر از 150 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

 ورود هیوندای آزرا 2018 توسط کرمان‌موتور به ایران

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هم اکنون خودروی آی 20، آی 10 و اکسنت در کارخانه کرمان موتور در حال تولید است اظهار کرد: با افروده شدن خودروهای االنترا و توسان تعداد خودروهای هیوندای که در ایران تولید می شوند به 5 خودرو افزایش می یابد.

اکبری همچنین گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال باید 45 هزار دستگاه خودرو در کارخانه کرمان موتور تولید شود که تا کنون 34 هزار دستگاه تولید شده است.

معاون بازاریابی و فروش کرمان موتور درباره قیمت های خودروهای وارداتی با مدل 2018 نیز گفت: ارائه قیمت بر مبنای شاخص هایی شامل نرخ ارز، تعرفه جدید واردات، اسقاط خودروی فرسوده و تورم سالیانه انجام می شود که هم اکنون در تمامی این موارد با افزایش روبرو بوده ایم ولی استراتژی ما دریافت حداقل سود برای فروش بیشتر است و اگر افزایش قیمتی داشته باشیم ناشی از موارد ذکر شده است و شرکت بنای افزایش قیمت را ندارد.

اکبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا خودرو در انتها نیز با اشاره به اینکه مطابق برنامه ریزی انجام شده بنا داریم تا 3 خودروی هیوندای آزرا، آی 30 و هیوندای کنا را به بازار عرضه کنیم که خودروی آزرا با موتور 2400 سی سی تا یکماه آینده وارد ایران خواهد شد.گفت: مذاکرات دیگری نیز را با برندهای اروپایی داشته ایم که توافقاتی نیز در این زمینه انجام شده است که در آینده در مورد آن اطلاع رسانی می شود.

 ورود هیوندای آزرا 2018 توسط کرمان‌موتور به ایران

 ورود هیوندای آزرا 2018 توسط کرمان‌موتور به ایران



نظرات

  • فرزاد فرزاد (24 دی 1396 ساعت 23:26)

    من مثل چی تو چی موندم که با وجود مونتاژ و فروش خودروهای کره‌ای در داخل، این مثلا دلسوزان صنعت کثیف خودروی کشور از چی حمایت میکنند و هر روز هی تعرفه واردات رو بالا میبرن و نرخ ارز رو میخوان برسونن دست خدا،.,., هرکس که نداند و بخواهد که نداند*****حیف است چنین جانوری زنده بماند؟

    رضا رضا (8 اسفند 1397 ساعت 16:51)

    دمت گرم

  • فرزاد فرزاد (24 دی 1396 ساعت 18:50)

    شاعر میگه؛ آنکس که نداند و نخواهد که بداند*** حیف است چنین جانوری زنده بماند؟!.،.،. آخه اجنبیها پیش خودشون چی فکر کردن که تولیداتشون رو به کشوری که دارای دو غول خودروسازی دنیاست ارسال میکنن!!!

  • علی علی (24 دی 1396 ساعت 12:20)

    یکی میگه هیوندای i10 در حال تولید، یکی میگه استاندارد نیست، یکی میگه دیگه پلاک نمیشه. بلاخره میتونیم بخریم یا نه؟