1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. عرضه جیلی GC6 از اواخر خرداد

عرضه جیلی GC6 از اواخر خرداد

25 اردیبهشت 1396
  • 3

تولید آزمایشی جیلی همچنان ادامه دارد

شرکت خودروسازان بم به عنوان نماینده رسمی جیلی در ایران چند وقتی است که تولید آزمایشی GC6 را در ایران آغاز کرده است. در حال حاضر جیلی GC6 طی ماه گذشته سه دستگاه تولید داشته است.

 عرضه جیلی GC6 از اواخر خرداد

این خودرو احتمالا در خرداد ۹۶ به صورت رسمی به بازار ایران معرفی می شود و از تابستان امسال وارد جاده های کشور می شود. پیش از این قرار بود تا این سدان به نسبت ارزان چینی مونتاژ داخل در اواسط سال گذشته به جاده های کشور بیاید.

سال گذشته در مصاحبه هایی که با مدیران ارشد شرکت خودروسازان بم داشتیم، اعلام شد که این خودرو به عنوان اولین محصول مونتاژی جیلی در ایران شناخته می شود و با قیمت رقابتی وارد بازار کشور می شود. در آن موقع بهای خودرو در محدوده ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان اعلام می شد. جیلی GC6 به موتور ۱٫۵ لیتری ۱۰۴٫۵ اسب بخار با گشتاور ۱۴۶ نیوتون متر مجهز است که گیربکس اتوماتیک چهار دنده، قدرت موتور را به چرخ های جلو می رساند. امکاناتی نظیر دی لایت، ماینیتور، بلوتوث، سنسور پارک عقب و… در این سدان چینی وجود دارد.

کمپانی جیلی چندی پیش این خودرو را با فیس لیفت به نسبت خوبی به بازار چین عرضه کرد و طراحی بیرونی و داخلی آن به مراتب جذابتر شدند. همچنین سیستم صوتی و تصویری این خودرو به روزتر شد و امکاناتی نظیر کروزکنترل، استارت دکمه، سانروف و دوربین عقب به GC6 فیس لیفت افزوده گشت.

 عرضه جیلی GC6 از اواخر خرداد

منبع : دنیای خودرو



نظرات

  • AYDIN AYDIN (26 اردیبهشت 1396 ساعت 03:36)

    این چ اشغالیه

  • مهدی مهدی (25 اردیبهشت 1396 ساعت 13:00)

    مگر نمایندگی جیلی در ایران شرکت جیلیران نبوده است؟؟؟خودرو سازی بم؟؟؟؟

  • حمید حمید (25 اردیبهشت 1396 ساعت 12:17)

    با سلام .. هنوز شفاف سازی نشده است که کرمان موتور نمایندگی واردات انواع جیلی امگراند را هم دارد یا فقط نوع جیلی ساده را تولید خواهد کرد و تکلیف شرکت جیلیران موتوردر خصوص واردات انواع امگراند چه خواهد شد ...لطفا مسئولین جواب ...