1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. شرکت جیلی برنامه ای برای صادرات GC9 به ایران دارد ؟

شرکت جیلی برنامه ای برای صادرات GC9 به ایران دارد ؟

8 شهریور 1396
  • 1

با توجه به آگهی‌های فروش منتشر شده در فضای مجازی، گویا برخی نمایندگی‌های خودرویی در مناطق آزاد جنوب کشور فروش جیلی GC9 را آغاز کرده‌اند. به گفته یکی از نمایندگی‌ها از بهمن ماه سال جاری عرضه این خودرو با پلاک ملی آغاز می‌شود.

 شرکت جیلی برنامه ای برای صادرات GC9 به ایران دارد ؟

حال سوال اینجاست که در حال حاضر خودروسازان بم به‌عنوان نماینده رسمی و شریک تجاری جیلی در ایران شناخته می‌شود و معلوم نیست چگونه به جای خودروسازان بم، برخی این فروش را انجام می‌دهند؟در همین رابطه یک مقام مسئول در این خصوصی توضیحاتی به خبرنگار روزنامه « دنیای‌خودرو» ارائه کرد.

وی گفت: اولا،معمولا مقام آگاه در این موارد کسانی هستند که با شرکت اصلی رابطه تجاری دارند. بر این اساس در حال حاضر یا خودروسازان بم باید پاسخگو باشد یا جیلران به عنوان شرکتی که پیشتر با شرکت مادر رابطه تجاری داشته است. در واقع این دو شرکت هستند که باید بر اساس مستندات مطلبی را عنوان کنند. لذا به نظر می‌رسد که نقل قول از جانب فردی که نمایندگی هیچ کدام از این شرکت ها را نداشته، نمی‌تواند سندیت داشته باشد . ثانیا، پیشنهاد می‌شود که کسانی که اخبار جیلی را در ایران دنبال می‌کنند و یا دنبال محصولات جدید این شرکت در بازار هستند صحت و سقم اخبار را صرفا از یکی از دو شریک قبلی و جدید جیلی در ایران مطالبه کنند تا در دام کلاهبردارانی که این روزها از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند، گرفتار نشوند.

 شرکت جیلی برنامه ای برای صادرات GC9 به ایران دارد ؟

 شرکت جیلی برنامه ای برای صادرات GC9 به ایران دارد ؟



نظرات

  • آلان آلان (8 شهریور 1396 ساعت 13:25)

    درراه خدابرای ماهم خودروبسازید یاشرایط وپیش پرداخت واقصات راباجیب ماهماهنگ کنید خداراخوش می یادیک خانواده نتونه یک پراید هم بخره اخه همه اش پولداراادمن