1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورود 2 خودرو جدید از یک برند ناشناخته به ایران

ورود 2 خودرو جدید از یک برند ناشناخته به ایران

24 تیر 1396
  • 21

یک شرکت ایرانی موفق به اخذ نمایندگی رسمی لوکسژن تایوان شده و زودی محصولات این برند را در ایران عرضه می کند.

فرزین ترکی پور، ضمن اعلام خبر گفت: از چند ماه گذشته مذاکراتی با مدیران شرکت لوکسژن تایوان داشتیم و سرانجام موفق به اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری این برند در ایران شدیم.

 ورود 2 خودرو جدید از یک برند ناشناخته به ایران

مدیرعامل شرکت آرمان موتور کویر در مراسم معرفی برند این خودروسازی گفت: لوکسژن برند تایوانی است که از سال 2009 فعالیتش را در بازار خودروی جهان آغاز کرده است. سبک فعالیت این شرکت به عنوان یک برند تایوانی در بازار بین المللی به شکلی است که برای همکاری با سایر خودروسازان جهان و پیشرفت همیشه از روابط بین المللی خود استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: لوکسژن تا امروز 6 محصول به بازار جهانی معرفی کرده که دو مدل در کلاس سدان ایفای نقش می کنند و چهار مدل دیگر شامل دو شاسی بلند و ون هستند.

ترکی پور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که لوکسژن به کدام کشورها صادر می شود گفت: بازار اصلی این برند در چین است؛ همچنین به کشورهایی مانند عمان، ویتنام، جمهوری دومینیکن، اروپای شرقی و روسیه نیز صادر می شود.

 ورود 2 خودرو جدید از یک برند ناشناخته به ایران

مدیرعامل آرمان موتور کویر در مورد برنامه این شرکت برای تولید محصولات لوکسژن گفت: برنامه های جدی و طولانی مدت داریم و قطعا در آینده خط تولید این برند را در ایران راه اندازی خواهیم کرد. همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر شبکه فروش و خدمات پس از فروش لوکسژن گفت: در حال برنامه ریزی هستیم و در مرحله اول در شهرهای بزرگ و سپس در سایر شهرها نمایندگی این برند را راه اندازی خواهیم کرد.

 ورود 2 خودرو جدید از یک برند ناشناخته به ایران

در ادامه برنامه، عقیل مصطفایی، مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر در مورد مشخصات فنی محصولات لوکسژن توضیحاتی ارادئه کرد و گفت: دو خودرو U6 توربو و S3 اولین مدل هایی از این برند هستند که تا چند ماه آینده وارد ایران خواهند شد.

وی ادامه داد: لوکسژن U6 توربو یک خودرو کراس اوور شهری که مجهز به یک موتور 4 سیلندر خطی با حجم 1.8 لیتر، 16 سوپاپ است. حداکثر قدرت 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور 256 نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک و وضعیت انتقال نیرو دیفرانسیل جلو است. وزن خالص این خودرو 1500 کیلوگرم و حجم باک 55 لیتر است.

مصطفایی افزود: لوکسژن U6 مجهز به فناوری هوشمند ارتباطات چند رسانه ای سری Think+ ساخت شرکت HTC، فناوری هوشمند دید عقب با قابلیت نمایش بصری 360 درجه پیرامون فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایا و نقاط کور انتهای خودرو، سیستم بهینه سازی راندمان حرکت و مصرف سوخت، قابلیت فرمان پذیری صوتی و در صندوق عقب برقی است.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر در مورد تجهیزات ایمنی لوکسژن U6 گفت: سیستم ترمز برقی، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کمکی ترمز، سیستم ضد هرزگردی، سیستم پایداری الکترونیکی، ایربگ راننده، سرنشین جلو، پرده ای جانبی و ... نمونه هایی از تجهیزات به کار رفته در این خودرو هستند.

مصطفایی ادامه داد: S3 مدل دومی که با این برند وارد ایران می شود، یک خودرو سدان کامپکت با موتور 4 سیلندر خطی به حجم 1556 سی سی، 16 سوپاپ با حداکثر قدرت 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور 150 نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 7 دنده CVT ساخت شرکت JATICO ژاپن است.

 ورود 2 خودرو جدید از یک برند ناشناخته به ایران

وی افزود: وزن خالص این خودرو 1250 کیلوگرم و حجم مخزن سوخت 47 لیتر است. همچنین نمایشگر میزان باد چرخ ها، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کمکی ترمز، سیستم توزیع نیروی ترمز، تکنولوژی توقف هوشمند یا لغو هوشمند پدال ها، سیستم ضد هرزگردی، سیستم پایداری الکترونیکی، ایربگ راننده، سرنشین، جانبی نمونه هایی از تجهیزات ایمنی به کار رفته در لوکسژن S3 است.

مصطفایی در مورد امکانات پیشرفته به کار رفته در لوکسژن S3 گفت: این خودرو مجهز به فناوری ارتباطات چند رسانه ای هوشمند سری Think +4.0 ساخت شرکت HTC تایوان، مجهز به فناوری هوشمند دید عقب با قابلیت نمایش 360 درجه پیرامون خودرو، فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایای نقاط کور انتهای خودرو و ... است.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر در مورد پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد قیمت لوکسژن U6 و قیمت لوکسژن S3 گفت: فعلا در مرحله انجام مراحل قانونی واردات این محصولات هستیم و تا چند ماه آینده ضمن رونمایی از این خودروها، قیمت را نیز اعلام می کنیم.



نظرات

  • میتی میتی (7 دی 1396 ساعت 04:44)

    یعنی میشه یه روز کاسه اینا چپه بشه و همشونو سینه دیوار ببینیم

  • امیر امیر (18 آبان 1396 ساعت 08:11)

    سلام دوستان سایپا و ایران خودرو خودروهای بی کیفیت رو وارد میکنند اگر داخل مملکت جا افتاد بعد قیمت ها رو نجومی می بزن بالا جوانان مملکت هم شدن موش آزمایشگاهی این دو خودرو وارد کن

  • نارگیل نارگیل (8 شهریور 1396 ساعت 07:26)

    شبیه شینقولیمود فرانسه است. همونی که قالیباف خوردش

  • گمرکی خودرو گمرکی خودرو (1 شهریور 1396 ساعت 01:16)

    گمرکی خودرومگه صددرصدنیست؟چرابعضی ازخودروها صدوپنجاه درصدهم بیشترشده گمرکیشون.

  • پیمان پیمان (20 مرداد 1396 ساعت 10:27)

    یک بنده خدایی آمد و شکر خورد و گفت خودروی کوییک (کوییک یا کویید) رنو فرانسه، قراره با قیمتی مناسب جایگزین پراید بشه. همه شاهد بودیم که تمام سایت ها، خبررسانی های تصویری، صوتی و روزنامه ها، به هر دلیلی و با هر فشاری که در کار بود، سعی در تخریب و نشان دهی ضعف این خودروی فرانسوی کردند. چرا؟ فقط به این دلیل که تنها خودرو پدرمادر دار برای عوام بود نه خواص.
    خلاصه اگر به بازار خودرویی دقت کنید، تا به امروز چندین و چند خودروی خارجی از برندهای متنوع وارد بازار ایران شده اند اما با قیمت هایی که طبق همان روال گذشته ، مردم ضعیف و متوسط جامعه را بی نصیب گذاشتند و هیچ کسی در هیچ کانالی، نه به ستاره های ایمنی و کیفیت آن خودرو ها اهمیتی داد، نه به قیمت بالای آن. گویا همه چیز مدیریت می شود

  • radfar radfar (16 مرداد 1396 ساعت 10:39)

    قراره محصولات مونتازی هم به تایوان صادر گردد

  • حامد حامد (10 مرداد 1396 ساعت 08:48)

    از سال ۲۰۰۹ فعالیت این برند شروع شده اما مقبولیت جهانی بیشتری از ایران خودرو با ۵۰ سال سابقه داره.

  • مهدی مهدی (10 مرداد 1396 ساعت 08:05)

    یه ژن خوب هم نداریم واردش کنیم... بیارم و بخرن و سود کنیم .. اصلا کیفبت به من چه ربطی داره... بی خیال مردم

  • ناشناس ناشناس (8 مرداد 1396 ساعت 11:13)

    خوبه که ملت برای زیبایی پولشونو توی جیب خارجی ها نریزن و خودروهای ارزون و در عین حال با ظاهر مدرن رو بخرن.
    چند وقته که وقتی یه خودروی خوشگل از کنارمون رد میشه باید کلی دقت کرد که اروپایی هست یا چینی

  • رضا رضا (7 مرداد 1396 ساعت 12:48)

    متاسفانه ایران پر شده از محصولات بی ارزش کشور های جهان سوم که تنها آقازاده ها می توانند واردات کنند. هیچ سودی هم نه برای اقتصاد کشور و نه برای مردم نخواهند داشت. تنها جیب خودشون پر تر میشه

    مرتضی مرتضی (18 مرداد 1396 ساعت 02:20)

    خودرو چینی. تایوانی . کره ای همشون عمرشون از ایران خودرو کمتره بعد میگن هنر نزد ایرانیان و بس. جدی ما اینهمه هنرمندیم و نمیدونیما حالا کو تا خودمونا با خودروسازا غربی مقایسه کنیم اونوقت پدر هنرا و علم و همچی نزد ایرانیان است و بس

  • ایرج ایرج (7 مرداد 1396 ساعت 11:42)

    بلای جون ما شده مالیات و عوارضی که روی خودرو می گیرند. همین سیستم رو متاسفانه قراره در مورد موبایل هم اجرا کنند و با رجستر نکردن موبایلهای وارداتی توسط اشخاص ثالث و غیر خودی قیمت گوشی رو 3 برابر کنند.

  • آرتین بختیاری آرتین بختیاری (3 مرداد 1396 ساعت 02:22)

    باسلام، قطعا این خودروها نسبت به خودروهای داخلی از کیفیت مناسبی برخوردارمی باشند منتها قیمت معقولی به هیچ وجه ندارند%

  • رامین رامین (26 تیر 1396 ساعت 10:13)

    خیلی از کشورهای پیسرفته مثل. آلمان،ژاپن،آمریکا،فرانسه و انگلیس و... تکنولوژی خودشان را از تایوان وارد کردن بخصوص همین کمپانی معظم لوکسژن

    پیمان پیمان (20 مرداد 1396 ساعت 10:15)

    رامین جان، برعکس گفتی. کمپانی لوکسژن تایوانی ، فناوری های خودشو از اون کشورها وارد کرده.
    و الا بعیده یک شرکت خودروساز با سابقه 8 ساله تبدیل به یک صادرکننده بشه.

  • فیروز فیروز (25 تیر 1396 ساعت 09:08)

    به نظرمن این مدل ماشینهای چینی وتایوانی با قیمت ۲۵تا۳۰میلیون باشند بازارما به رونق می افتد که قیمت واقعی اینهاکمتر ازایناست امامرد م ساده ما می گن چون سیستم ماشین عادب قیمتهارامی برن بالا

  • مصطفی مصطفی (24 تیر 1396 ساعت 17:46)

    جایی خوندم قیمت این ماشینای خوشگل و ناناز چینی رو برای یو 6 اعلام کرده بین 100 تا 150 میلیون. سرچ کردم تو اینترنت دیدم قیمتشون به یوان چینی معادل 60 تا 100 میلیون تومان آب میخوره. برای اس 3 هم حدود 18400 دلار یعنی 60میلیون تومن. بعد عزیزان واد کننده اعلام کردن حدود 100 میلیون تومن. مگه هزینه حمل و نقل اونور آبی چقدر میشه که این سود باید از جیب مردم در بیاد و بره تو جیب دلالان یا همان تولید کنندگان داخلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و نمیدونم مردم چرا میرن همچین چیزایی رو میخرن.
    این از ماست که بر ماست بیشتر شبیه کشک یا دوغه

    بهرام بهرام (3 مرداد 1396 ساعت 08:37)

    هزینه حمل ونقل نقشی درقیمت خودرو نداره
    علت گرانی سود و عوارض گمرکیه که در بعضی مدلها تا سه برابر قیمت واقعی خودرو محاسبه میشه

  • امید امید (24 تیر 1396 ساعت 12:48)

    بدبختانه اگر حتی از افغانستان هم ماشین وارد کنند! صرفا و فقط تامین سود دلالان و دولت مد نظر است کما اینکه این خودروها اگر هم با پایین ترین قیمت ها به کشور وارد بشن، باز هم قیمت گذاری طبق عرف جاافتاده این آقایان و متناسب با دیگر محصولاتی خواهند بود که با وجدان راحت قالب مردم نگون بخت ما میکنند. اصلا تصور اینکه کسی پیدا بشه و غصه مردم رو هم بخوره به ذهنتون راه ندین...

    امین امین (24 تیر 1396 ساعت 17:31)

    درسته،البته تایوان کشور پیشرفته ایه

    حسین حسین (25 تیر 1396 ساعت 08:53)

    احسنت