1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورود خودروی لوکس DS7 به زودی به ایران + قیمت

ورود خودروی لوکس DS7 به زودی به ایران + قیمت

25 مهر 1396
  • 4

اخیرا خودروی دی اس 7 (DS7) به تهران آمده و پرچمدار این برند لوکس به زودی با قیمت بالای 300 میلیون تومان وارد بازار ایران خواهد شد.

 ورود خودروی لوکس DS7 به زودی به ایران + قیمت

شرکت واردکننده این خودرو، طی مراسمی رسمی در محل نمایندگی رسمی این شرکت در تهران یعنی خانه DS تهران برای نخستین بار از جدیدترین و لوکس ترین خودروی خود با نام دی اس 7 (DS7) به صورت مختصر رونمایی کرد. سپس با حضور مسئولان فرانسوی این شرکت، تست‌های انجام شده این خودروی لوکس در ایران تشریح شد تا همه چیز برای ورود رسمی دی اس 7 به بازار کشورمان آماده باشد.

این شاسی بلند لوکس به عنوان پرچمدار برند پریمیوم DS شناخته می‌شود و برای تست در ایران، طی 15 روز حدود 6 هزار و 500 کیلومتر را در نقاط مختلف کشور پیموده و آزمایش‌های مختلف در شرایط گوناگون بر روی آن انجام شده است. کریستین شهاب، سرپرست تیم تحقیق و توسعه گروه خودروسازی PSA فرانسه در آفریقا و خاورمیانه، شرایط و آزمایش‌های صورت گرفته را در این مراسم برای اصحاب رسانه تشریح کرد.

سفر آزمایشی 15 روزه با دی اس 7

این سفر طولانی از تهران آغاز شد و پس از عبور از شهرهای قم، اصفهان و شیراز به بندرعباس رسید. تست عملکرد موتور خودرو در هوای گرم و شرجی بندرعباس از مهم‌ترین برنامه‌های دی اس در مرحله اول بوده و طبق نتایج حاصل شده، این خودرو توانست در رطوبت بالا و گرمای زیاد جنوب کشور، عملکرد موفقی را از نظر سیستم‌های سرمایشی به نمایش بگذارد.

مسیر برگشت این خودرو از بخش غربی ایران شامل شهرهای اهواز، خرم آباد، کرمانشاه، ارومیه و تبریز می‌گذشت و سپس با عبور از حاشیه دریای خزر و شهرهای رشت و رامسر و بازگشت به تهران، سفر 15 روزه به پایان می‌رسید. به گفته مسئولان، دی اس 7 عملکرد بسیار خوبی از نظر مصرف سوخت ارائه کرده و با برخورداری از سیستم تعلیق خاص و هندلینگ فوق‌العاده می‌تواند به یکی از جدی‌ترین رقیبان لکسوس NX200 تبدیل شود.

از جمله فناوری‌های مدرن به کار رفته در دی اس 7 می‌توان به دوربین دید در شب، سنسور هشدار برای خواب آلودگی راننده، سیستم هشدار خروج از خطوط و نویگیشن اشاره کرد تا این محصول به یک کراس اوور منحصربه‌فرد و به‌روز در بازار ایران تبدیل شود.

همچنین بر اساس اخبار منتشر شده، این خودروی لوکس فرانسوی با قیمت 300 تا 350 میلیون تومان در بازار ایران عرضه خواهد شد تا رقیبانی مانند خودروهای لکسوس را به چالش بکشد. قرار است دی اس 7 در نمایشگاه خودرو تهران به صورت رسمی رونمایی شود.



نظرات

  • یاسر یاسر (26 مهر 1396 ساعت 22:47)

    با سلام
    آقا هفته پیش در فرانسه حقیر قیمت کردم ماشینه فول فول ٥٢ هزار یورو است. با مالیات و عوارض و ..... اگه با یورو ٤٧٠٠ تومان هم محاسبه کنید قیمت فروش در فرانسه می شه ٢٤٠ میلیون تومان حالا چطور در ایران ١٠٠ میلیون بیشتر می شه خدا می داند!!!پیسنهاد به شرکت وارد کننده : خدایی ظاهر ماشین بسیار عالیه و تا ٥٥٠ هم جا داره خوب فرصتی است که ماشین چینی رو تا نیم میلیارد هم بفروشید.

  • ali ali (26 مهر 1396 ساعت 09:32)

    همچنین بر اساس اخبار منتشر شده، این خودروی لوکس فرانسوی با قیمت 300 تا 350 میلیون تومان در بازار ایران عرضه خواهد شد تا رقیبانی مانند خودروهای لکسوس را به چالش بکشد. قرار است دی اس 7 در نمایشگاه خودرو تهران به صورت رسمی رونمایی شود.


    این جمله به تنهایی یک جوک بسیار با مزه است!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • امیرحسین امیرحسین (25 مهر 1396 ساعت 16:14)

    بالاخره با موتور 165 اسبی میاد یا با موتور 225 اسبی؟ اگر با 165 اسبی بیاد قطعاً شکست می خوره

  • خلیج همیشه فارس خلیج همیشه فارس (25 مهر 1396 ساعت 11:06)

    قیمت 300 تا 350 میلیون تومان !!!! اقا دیروز یه حرفی شنیدم که ظاهرا پراید 700 هزاررررر تومن گرون شده واقعیت داره یا نه ؟؟؟؟