1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. DS7؛ در یک ‌قدمی ورود به بازار ایران

DS7؛ در یک ‌قدمی ورود به بازار ایران

29 مرداد 1396
  • 1

چندی پیش تصاویری از ورود نخستین دستگاه شاسی‌بلند لوکس فرانسوی به گمرک تهران در فضای مجازی منتشر شد، به همین خاطر بحث بر سر زمان ورود و عرضه DS7 توسط شرکت آرین موتور تابان در محافل خودرویی داغ‌تر شد.

 DS7؛ در یک ‌قدمی ورود به بازار ایران

در همین راستا علی شکوهی، مدیر بازاریابی گروه آرین، در نمایشگاه خودروی مشهد به روزنامه «دنیای‌خودرو» گفت: این خودرو به منظور انجام تست و بررسی‌های لازم جهت عرضه به بازار ایران به کشور وارد شده و در مرحله گذراندن آزمایش فنی و گرفتن مجوز‌های لازم استاندارد و کیفیت سوخت است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این خودرو اواخر پاییز در نمایشگاه خودروی تهران در معرض دید عموم قرار گیرد و به‌صورت رسمی به بازار معرفی شود. از آن‌جایی که سال گذشته نمایشگاه خودروی تهران با استقبال پرشور علاقه‌مندان مواجه شد، پیش‌بینی می‌شود امسال هم شاهد حضور حداکثری شرکت‌های خودروساز در این نمایشگاه‌ باشیم. به همین منظور نیز آرین موتور تابان قصد دارد جدیدترین کراس‌اوور دی‌اس را در نمایشگاه تهران رونمایی کند. همچنین احتمال می‌رود شرایط فروش و پیش‌‌فروش این خودروی لوکس فرانسوی همزمان با معرفی و رونمایی آن اعلام شود.

لازم به ذکر است که دی‌اس ۷ جدیدا به بازار جهانی معرفی شده و به‌عنوان خودروی تشریفاتی رئیس جمهور فرانسه شناخته می‌شود. کمپانی فرانسوی دی‌اس برای عرضه این مدل، شش پیشرانه دیزلی و بنزینی را در نظر گرفته است که پیشرانه‌های بنزینی آن شامل مدل‌های ۲/۱ لیتری توربوشارژر با توان ۱۳۰ اسب‌بخار و مدل‌های ۶/۱ لیتری توربوشارژر با توان ۱۶۵، ۱۸۰ و ۲۲۵ اسب‌بخار است. همچنین سیستم انتقال قدرت در این خودرو، جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک و ۸ سرعته اتوماتیک و به نسبت نوع پیشرانه قابل انتخاب است.

 DS7؛ در یک ‌قدمی ورود به بازار ایران

با توجه به گفته‌های مدیر بازاریابی گروه آرین، احتمال عرضه این خودرو با پیشرانه ۶/۱ لیتری با قدرت ۱۶۵ اسب‌بخار بیشتر از سایر گزینه‌هاست، زیرا به دلیل عرضه سوخت نامناسب در کشور و حساسیت بالای موتورهای توربوشارژر، عرضه نسخه قوی‌تر این خودرو، ممکن است در آینده دچار مشکلات جدی شود. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به سقف پانورامیک، اتوپارک، پشت آمپر تمام LED، سیستم تهویه دوگانه جلو، تودوزی چرم دست‌دوز، سردکن و گرمکن صندلی‌های جلو، سامانه پیشگیری از تصادف، رادار خطی، رادار نقطه کور و… اشاره کرد.

 DS7؛ در یک ‌قدمی ورود به بازار ایران



نظرات

  • غلى غلى (29 مرداد 1396 ساعت 12:59)

    خبر موثق اینکه نزدیکاى عید وارد بازار میشه و قیمتش زیر ٣٥٠ است