1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی کرایسلر 200 مدل 2015

معرفی کرایسلر 200 مدل 2015

2 بهمن 1392
  • 1

کرایسلر نامی آشنا در صنایع خودرو سازی می باشد . برندهایی به مانند دوج و جیپ از زیر شاخه های این خودوساز بوده و نیز برخی از خودروهای کرایسلر مانند 300 این خودروساز امریکایی چه غوغایی را ایجاد داشته اند .

به تازگی کرایسلر از محصول جدید خود به نام کرایسلر 200 رونمایی کرده است . این خودرو با هزینه‌ای نزدیک به 1 بیلیون دلار طراحی شده و روی پلتفرمی نصب شده که قبلا توسط دوج Dart، جیپ چروکی و نسل جدید آلفارومئو جولیتا استفاده شده بود ( در حال حاضر فیات و کرایسلر با یکدیگر همکاری مشترکی دارند ) .

در طراحی این خودرو با آنکه در نمای اول و دید اول به طراحی مدرن آن اذعان می کنیم و به خطوط ملایم و نرمی برخورد خواهیم نمود ولی در نهایت طراحی نسبتا ساده و کمی محتاطانه را خواهیم دید که شاید پس از مدتی تکراری و حتی کسل کننده نیز به نظر برسد . البته طراحی قسمت جلوی این خودرو به مراتب زیباتر از طراحی عقب آن بوده ولی در کنار پروژکتورهای جلو توری دیده شده که در آن جایگاه هایی برای تعبیه شاید چراغهای اضافی دیگر و تجهیزاتی از این دست را دارد . همچنین بر روی سپر جلو به خوبی جایگاه سنسورهای پارک نمایان بوده مه در نگاه اول به آن پی نخواهید برد ولی پس از مدتی این نما باعث رنجش شما از خودرو خواهد شد . بخش عقب این خودرو نیز کمی غیر متعارف بالا آمده و شاید طراحان کرایسلر به نکته خاصی توجه داشته اند که این طراحی نه چندان زیبا را انجام داده اند .

طراحی داخلی کمی به سبک ژاپنی ها پیش رفته و مانند برخی از مدلهای لکسوس بوده با الهاماتی که از خودروهای آلمانی و کنسول های جدید که در طراحی خودروهای آلمانی شاهد آن هستیم ، انجام پذیرفته است ، کمی طراحی جالبی بوده و از رنگ بندی خوبی نیز استفاده شده است ، اما احتمالا تزئینات چرم با کیفیت را جز این موارد حساب نباید حساب کنیم .

در ضعیف‌ترین مدل ، کرایسلر 200 دارای یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری است که می‌تواند به کمک جعبه دنده 9 سرعته خودکاری که روی آن نصب شده 181 اسب‌بخار را تولید کند . همچنین در قویترین مدل یک پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری روی آن نصب خواهد شد که می‌تواند حداکثر 291 اسب‌بخار را تولید کند .

کرایسلر 200 در نمایشگاه دیترویت به نمایش گذاشته خواهد شد و بی‌شک می‌تواند به کمک طراحی فوق‌العاده مدرن و جذاب خود نظر بسیاری را به خود جلب کند .



نظرات

  • عماد عماد (3 بهمن 1392 ساعت 14:12)

    از روی سایپا s300کپی کردند