1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. عرضه برلیانس C3 محصولی جدید از پارس خودرو مردادماه در ایران + حدود قیمت

عرضه برلیانس C3 محصولی جدید از پارس خودرو مردادماه در ایران + حدود قیمت

23 خرداد 1396
  • 3

ویدیو بررسی برلیانس c3 و h320

آقا محمدی مدیرعامل پارس خودرو در مراسم تحویل اولین سری از تولیدات برلیانس 220 H به مشتریان با اشاره به ویژگی های این خودرو گفت: این خودرو محصول جدید پارس خودرو محسوب می شود که با قیمت زیر 40 میلیون توامن عرضه می شود و به لحاظ ایمنی و آپشن ها جزو محصولات منحصر به فرد بازار خودرو کشور است.

 عرضه برلیانس C3 محصولی جدید از پارس خودرو مردادماه در ایران + حدود قیمت

وی ادامه داد: قطعا پارس خودرو این تتعهد را به مشتریان خود می دهد که این خودرو را با کیفیت بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه کند.

مدیر عامل پارس خودرو همچنین به کیفیت بالای دیگر محصولات این شرکت اشاره کرد و افزود: تمام محصولات تولیدی شرکت ما بیش از 3 ستاره کیفیت دارند و ما کیفیت را یکی از تعهدات اصلی خود در پارس خودرو می دانیم.

 عرضه برلیانس C3 محصولی جدید از پارس خودرو مردادماه در ایران + حدود قیمت

وی با اشاره به رقبای برلیانس 220 H در بازار خودرو کشور گفت: این خودرو با مشخصات فنی و آپشن های بی نظیر در بازه قیمتی خود و حتی بالاتر از 40 میلیون تومان می تواند بسیار موفق باشد و قطعا با این مشخصات ایمنی و فنی مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت.

آقا محمدی ادامه داد: این خودرو اخیرا به لبنان صادر شد و در برنامه داریم تا به الجزایر و عراق هم عرضه کنیم.

مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به تولید محصولات جدید در این شرکت گفت: به زودی خودروی C3 در بازه قیمتی 50 تا 60 میلیون تومان در این شرکت تولید و از مرداد ماه در بازار عرضه خواهد شد.

تفاوت دو خودروی برلیانس C3 و برلیانس H320 همانند ساندرو معمولی با ساندرو استپ‌وی است زیرا فقط تغییر کوچکی در ارتفاع خودرو داده شده است.

 عرضه برلیانس C3 محصولی جدید از پارس خودرو مردادماه در ایران + حدود قیمت

منبع : ایران جیب



نظرات

  • میثم میثم (27 خرداد 1396 ساعت 12:02)

    تغییر کوچکی در ظاهر و تغییر بزرگی در قیمت!!!!!!

  • محمد محمد (24 خرداد 1396 ساعت 17:15)

    H220 دنده دستی همین الان تو بازار موجوده و قیمتش حدودا ۳۷ میلیون تومن هست اما c3 که گفته میشه بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون باید صبر کرد تا عرضه بشه اما تجربیات نشون داده سایپا روی پیش گفته هاش برای قیمت صادق بوده و زمان فروش محصولاتش تقریبا همون قیمت اعلام شده قبل واگذار کرده.

  • علی علی (24 خرداد 1396 ساعت 04:48)

    زیر 40 میلیون یعنی چقدر مثلا 39 میلیون و 990 هزار تومان ! با توجه به تجربیات مردم در سالهای گذشته خودروسازان مثل جایگزینی لوگان (همان ال 90)و برابری قیمت آن با پیکان مطمئن باشید که این خودرو با ترفندهای مختلف مثل آپشن و ........با قیمت بالای 50 میلیون به دست مردم میرسد .