1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ب ام و X۴ و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری

ب ام و X۴ و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری

7 خرداد 1396
  • 0

بر اساس شنیده‌ها از یک منبع آگاه، مشکل شماره‌گذاری خودروهای غیر آمریکایی ساخت آمریکا به‌احتمال بسیار زیاد در هفته جاری حل خواهد شد و شماره‌گذاری این خودروها آغاز می‌شود.

 ب ام و X۴ و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری

مشکل شماره‌گذاری خودروهای غیر آمریکایی ساخت آمریکا در ماه‌های اخیر به یکی از عجیب‌ترین مشکلات در بازار خودروهای وارداتی تبدیل شده است چراکه هیچ سازمان، وزارتخانه یا ارگانی مسئولیت آن را بر عهده نمی‌گیرد و درعین‌حال این خودروها مدت‌ها است با مشکل در شماره‌گذاری مواجه شده‌اند. اینک اما به نظر می‌رسد به دنبال پیگیری‌های انجام گرفته، مشکل شماره‌گذاری این خودروها به‌زودی حل خواهد شد.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از یک منبع آگاه در زمینه واردات خودرو، طی هفته جاری به‌احتمال زیاد مشکل شماره‌گذاری این خودروها حل خواهد شد و به این ترتیب بار دیگر شاهد شماره‌گذاری خودروهایی از برندهای ب ام و ، هوندا و تویوتا خواهیم بود.

اشاره این منبع آگاه به "پیگیری‌ها" می‌تواند به تجمع مالکین این خودروها در مقابل مرکز شماره‌گذاری و نامه‌نگاری میان دادستانی کل کشور و راهنمایی رانندگی باشد که همگی آن‌ها خواستار ارائه توضیحات در زمینه دلایل عدم شماره‌گذاری این خودروها بودند.

 ب ام و X۴ و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری

منبع : عصر خودور



نظرات