1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. بی ام و 730 تنها خودرو لوکس بازار ایران+ قیمت

بی ام و 730 تنها خودرو لوکس بازار ایران+ قیمت

13 بهمن 1395
  • 7

تنها خودروی صفر کیلومتر لوکس در ایران همین محصول "بی ام و 730" است که همین چند روز گذشته وارد بازار ایران شده است.

بی ام و 730 با امکاناتی لوکس وارد بازار ایران شد

خودرویی که اگرچه موتوری پر قدرت در سینه ندارد اما حرف های زیادی برای گفتن آن هم در زمینه امکانات ایمنی و به خصوص رفاهی دارد.

این خودرو در بازارهای جهانی با موتورهای متنوعی به بازار عرضه می شود اما به دلیل محدویت های واردات برای حجم موتور این خودرو با موتور 2.0 لیتری اما با توان 258 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور روانه بازار ایران شده و به دلیل سبک شدن وزن بدنه مشکلی برای خودرو نیست و می توان گفت این خودرو مورد توجه علاقه مندان به سرعت قرار خواهد گرفت.

خودرویی 1800 کیلویی که اتاقی بزرگ داشته و در ردیف مرسدس بنز S کلاس قرار میگیرد و همه چیز را برای لذت بردن از یک سواری دلپذیر مهیا می‌کند.

بی ام و 730 با امکاناتی لوکس وارد بازار ایران شد

بی ام و 730 با امکاناتی لوکس وارد بازار ایران شد

این دست خودروها بیشتر برای افرادی مناسب است که علاقه دارند بر روی صندلی عقب بنشینند و از امکانات رفاهی داخل ماشین لذت برده و از هیاهوی خیابان ها نیز دور باشند. سری 7 در خود همه چیز را جای داده هر آنچه که یک سرنشین از یک خودروی لوکس می خواهد:

چرم nappa، سر دنده سرامیک، آمپر دیجیتال 3 حالته، رادار کامل ، رینگ 20 ، هداپ ، سیستم صوتی Harman kardon، ماساژور 4 صندلی، سرد کن و گرمکن 4 صندلی، کنسول عقب (در مدل 5 نفره)، سقف جیر، صندلی های ردیف عقب برقی، چراغ جلو لیزر، سقف پاناروما ، مانیتور پشت، دوربین 360، اتولایت، دیلایت، کروز هوشمند، ریموت پارکینگ، تنظیم ارتفاع، اتوپارک، حرکت کردن خودرو با استفاده از ریموت برای خروج از پارکینگ و ...

بی ام و 730 با امکاناتی لوکس وارد بازار ایران شد

هم اکنون بی ام و 730 را میتوان با قیمتی در حدود 730 تا 850 میلیون تومان با توجه به امکانات آن در بازار تهران خریداری نمود.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • احمد احمد (15 بهمن 1395 ساعت 16:53)

    اقا فرزاد احتمالا خیلی *****. تو کشور تولید کننده اش خودروی لوکس حساب میشه.

  • فرامرز فرامرز (14 بهمن 1395 ساعت 14:33)

    قیمت همین مدل تو آلمان (با ۲۰ درصد مالیات) حدود ۱۰۰ هزار یورو یعنی ۴۲۰ میلیون تومن هست. ۷۰ میلیون از کجا اومد!!! الآن ارزونترین ب ام و یعنی سری ۱ شروع قیمتش ۲۲ هزار یورو یعنی بالای ۹۰ میلیون هست اونم بدون هیچ آپشنی و با موتور حدود ۱۱۰ اسبی.

  • احمدرضا احمدرضا (13 بهمن 1395 ساعت 20:27)

    واقعاً شرم آور است که اکثریت مردم جامعه ناراحت از این هستند یک موقع یارانه چهل و پنج هزار تومانی اشان قطع نشود! یک عده ای خاص هم که میلیارد پول تو جیبی آقازاده ها یشان است،دنبال ماشین چند میلیاردی هستند!

  • mona mona (13 بهمن 1395 ساعت 19:12)

    قیمت خودرو زمانی کم میشود که بخش های پولدار مختلف و همچنین قانون از شرکت خودرو ساز مستقیما و نقدی حمایت پولی کنند .
    میدانید سال ها قبل بهترین شرکت خودرو سازی جهان در حال شکست بوده که دولت با کمک مالی میلیارد دلاری هم آن را نجات میدهد و هم باعث میشود که طراحی و تمرکز و تولید کند و بازار جهان را در اختیار بگیرد . خوب نتیجه میشود اگر ما جهانی فکر میکنیم باید 2 هزار تریلیون تومان به بخش خودرو سازی کمک کنیم . حتی اگر جهانی هم فکر نکنیم تنها راه نجات شرکت های داخلی کمک هنگفت نقدی برای ارتقا و تولید درجه اعلی حتی بهتر از بی ام و . موضوع اینجاست که ما اگر کمک کردیم به این شرکت ها باید با قدرت تمام مانیتورینگ کنیم که آیا کار میشود یا خیر. مثلا اگر یک خط تولید بخواهد ارتقا یابد و قطعات از هفته دیگر با ضریب استاندارد 3 برابر تولید شود لازمه آن مواد اولیه استاندارد و همچنین توان تهیه آنها در داخل است . اگر بخواهیم در سطح بالاتر بی ام و و بنز و ... تولید کنیم نیازمند خرج کردن پول هستیم . برای همین خودرو ساز چون پول تهیه مواد اولیه قطعه سازی با کیفیت را ندارد به سطح پایین قانع میشود . هیچ دلیل دیگری ندارد . اگر حمایت شود قطعا میتواند ایران خودرو و سایپا رو دست بی ام و و بنز ماشین بسازد . مهندس و طراح و دکتر خودرو داریم اما پول نداریم .

  • فرزاد فرزاد (13 بهمن 1395 ساعت 15:43)

    در بدترین حالت قیمت این خودرو باید زیر ۷۰ میلیون میبود ولی !.،.،
    الان با این قیمت، یه موتوری بین این و یک هموطن کدوم رو برای تصادف انتخاب میکنه؟
    دست دلسوزان درد نکنه با این ارزشگذاری ارزشمند،.،.!

    پیام پیام (15 بهمن 1395 ساعت 01:16)

    خدایی فازت چیه میگی باید 70میلیون باشه؟!!این ماشین 80000هزا دلار قیمت جهانیشه شاید با قیمت دلار 15سال پیش حساب کردی میگی 70 میلیون تومن باید باشه تازه بدون گمرک حمل ونقل شماره گزاری بیمه و...

    رضا رضا (16 بهمن 1395 ساعت 08:14)

    آقا فرزاد، اون شرایط ماله جُک و قصه هاست. اون موتوری اگه حق انتخاب داشته باشه که دیگه تصادف نمیکنه. شما هم بهتره هیزم به آتیش دلواپسا نریزی وگرنه واردات تمام ماشینای گرونتر از پراید توی هاله ای از ابهام فرو میره عزیز دلم.