1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. به زودی آریزو5 توربو وارد بازار می شود

به زودی آریزو5 توربو وارد بازار می شود

23 مهر 1396
  • 0

در اوائل شهریور ماه سال جاری شاهد رونمایی از خودروی آریزو5 با موتور توربو شارژ و تجهیزات مشابه مدل اکسلنت فعلی تحت نام Te نمود، این خودرو با بهره گیری از موتور توربو شارژ مشابه خودرو تیگو7 (قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن بر متر) شتاب قابل قبولی را به دوستاران یک سدان زیبا و اسپورت هدیه بدهد.

 به زودی آریزو5 توربو وارد بازار می شود

نکته قابل اهمیت در تغییرات خودرو آریزو توربو در مقایسه با مدل فعلی ، موتور خودرو میباشد، موتوری 1.5 لیتری خودرو دارای توربوشارژ ساخت شرکت معروف آمریکایی هانیبال میباشد که دقیقا مشابه تیگو7 میباشد.

عملکرد بالای این موتور که توانست از لحاظ بهره وری عملکرد بالایی را از آن خود نماید، در خودروی تیگو7 خود را نشان داده است ، خودروی آریزو5 توربو انتهای سال پیش توسط شرکت مدیران خودرو تست های آزمایشی خود را در نواحی گوناگون آب و هوایی کشور گذراند و توانست نتیجه موفقیت آمیزی را حاصل نماید.

آریزو 5 توربو به زودی به عنوان گزینه ایی مطلوب برای جوانان و علاقمندان یک خودروی سدان پرقدرت وارد خیابانها خواهد گردید تا پاسخگوی نیاز مشتریان ایرانی باشد.

این خودرو همانند سایر محصولات چری دارای 5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی میباشد و همچنین مانند خودروی تیگو7 دارای 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان میباشد.



نظرات