1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ۵ خودرو جدید تویوتا به ایران می آیند

۵ خودرو جدید تویوتا به ایران می آیند

5 اسفند 1395
  • 2

مدیر بازاریابی نمایندگی تویوتا گفت: در سال جدید ما ۵ خودرو جدید عرضه خواهیم کرد. ضمن آن که ما برای واردات خودروهای هیبریدی برنامه گسترده‌ای داریم.

مدیر بازاریابی نمایندگی تویوتا در پاسخ به این پرسش که چرا بعضا یک مدل تویوتا با آپشن‌های گوناگون به مشتری‌ها تحویل داده می‌شود؟ ، اظهار داشت: با وجود این که تحریم‌های هسته‌ای لغو شده است اما هنوز اثرات آن وجود دارد به طوری که ما برای تامین نیاز بازار مجبور شدیم از راه‌های مختلف خودرو وارد کنیم.

فرزاد صالحی ادامه داد: خودرویی که برای بازار خلیج فارس تولید می‌شود به طور حتم آپشن های متفاوتی با خودوریی که برای روسیه ساخته شده دارد، مثلا در اروپا خودرو با سانروف خیلی کم است چون نسبت به کشورهای حاشیه خلیج فارس آفتاب کمتری دارند.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر ما همیشه رتبه اول خدمات پس از فروش داشته‌ایم. این درحالی است که ما تحریم بوده‌ایم و علاوه بر تامین خدمات پس از فروش خودروهایی که خودمان به مشتری عرضه می‌کنیم به دیگر محصولات تویوتا نیز خدمات می‌دهیم.

صالحی تصریح کرد: در سال جدید ما 5 خودرو جدید عرضه خواهیم کرد. ضمن آن که ما برای واردات خودروهای هیبریدی برنامه گسترده‌ای داریم؛ در سال 95 سی و پنج درصد از خودروهایی که تویوتا به ایران صادر کرد هیبریدی بود و همین نشان می دهد که بازار ایران ظرفیت این نوع خودروها را دارد و مردم نیز از آن استقبال می کنند.

منبع:ایلنا



نظرات

  • کریم کریم (5 اسفند 1395 ساعت 17:58)

    دردو بلای تویوتا بخوره تو سر ایرانخودرو و سایپا و کرمان موتور

    سپهر سعید سپهر سعید (7 اسفند 1395 ساعت 14:50)

    بزرگوار راو 4 .... 250 میلیووووون؟؟؟؟؟ دم کرمان موتور گرم که 4 تا جوون ایرانی رو برده سر کار.... از این زاویه هم نگاه کنید لطفا