1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. 3 پورشه ای که مجوز واردات دارند

3 پورشه ای که مجوز واردات دارند

21 مرداد 1395
  • 1

علی خلج، سرپرست جدید دفتر مقررات واردات و صادرات وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به پورسیف، مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گمرک جمهوری اسلامی ایران واردات سه مدل خودروی پورشه را آزاد اعلام کرده است.

 3 مدل پورشه مجوز ورود به کشور را دارند

در نامه خلج به پورسیف آمده است:

جناب آقای پورسیف

مدیرکل محترم مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گمرک ایران

سلام علیکم

به پیوست تصویر نامه‌های شماره ۶۰/۷۹۰۱۳ مورخ ۹۵/۴/۲ و شماره ۶۰/۹۶۲۳۲ مورخ ۹۵/۴/۲۷ دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه در خصوص خودروهای سواری قابل ورود با نشان تجاری PORSCHE به شرح مندرج در نامه فوق‌الذکر جهت اطلاع و اقدام لازم با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه و رعایت آیین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو ارسال می‌گردد.

علی خلج

سرپرست دفتر مقررات صادرات و واردات

امیرحسین قناتی، مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت، خواستار اقدام مقتضی در زمینه ثبت‌سفارش خودرو مورد اشاره برابر با آئین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو شده است:

در بخشنامه زیر خودروهای باکستر با موتور 2000 سی سی و باکستر با موتور 2500 سی سی و پورشه ماکان با موتور 2000 سی سی مجوز ورود به کشور را دارند.

3 مدل پورشه مجوز ورود به کشور را دارند

منبع:ایران جیب



نظرات

  • بامداد هاشمی نزاد بامداد هاشمی نزاد (21 مرداد 1395 ساعت 11:19)

    در این مقطع که مردم از اینهمه بی عدالتی وفشار اقتصادی در رنج وعذاب هستند و عده ای اقازاده و راند باز وپولشو در حال جولان چگونه مسولان مملکتی بیتوجه به پیام مستقیم رهبر در اجرای مقاومت اقتصادی تاکیددر اجرای ان را دارند خودروهای لوکس وگران قیمت همچنان وارد میشود و اما نیازهای ملتی نادیده میگردد . خوشحالی میشویم که توانایی تولید چنین خودروهایی را داشته باشیم اما تضعیف تولید داخلی وورود کالای دور از نیاز یک نوع خیانت به همه مردم ایران زمین است.