1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. جیلی gc6 با قیمت کمتر از 50 میلیون تومانی به بازار می آید

جیلی gc6 با قیمت کمتر از 50 میلیون تومانی به بازار می آید

26 تیر 1395
  • 0


مدیر بازاریابی و فروش شرکت خودروسازان بم از عرضه خودروهای جیلی به بازار کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.

رضا ظروفیان با اعلام این خبر گفت: محصول جیلی « جی.سی۶ » چه در نوع دستی و اتومات خود جزء اولین خودروهای کلاس متوسط یا سایز b می باشد که قرار است با قیمتی کمتر از ۵۰ میلیون تومان عرضه شود.

جیلی gc6 با قیمت کمتر از 50 میلیون تومان



به گفته وی، خودروسازان بم تصمیم دارد محصول جی.سی۶ با دنده اتومات را با قیمتی بین ۴۵ تا ۴۹ میلیون تومان و این خودرو با گیربکس دستی را بین ۴۱ تا ۴۳ تومان راهی بازار داخلی کند.

جیلی gc6 با قیمت کمتر از 50 میلیون تومان



مدیر بازاریابی و فروش خودروسازان بم، رقیب اصلی این خودروهای تازه وارد را «تندر ۹۰» دانست و تصریح کرد: در همکاری با جیلی سعی شده است تا محصولات با کیفیت را انتخاب کرده و در یک برنامه ریزی هدفمند برای کسب بازار، تولید و عرضه آن ها را آغاز کنیم.

جیلی gc6 با قیمت کمتر از 50 میلیون تومان



ظروفیان همچنین زمان حضور محصولات جی.سی۶ در خیابان های کشور را اوایل نیمه دوم سال جاری اعلام کرد. براساس این گزارش، در پانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز محصول شاسی بلند «جیلی ان.ال-۳» از سوی شرکت خودروسازان بم رونمایی و معرفی شد که به گفته مدیر بازاریابی این شرکت، تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی برنامه ای برای تولید یا عرضه این خودرو به بازار داخلی نداریم. ظروفیان در پایان مهمترین دلیل رونمایی خودرو شاسی بلند جیلی را بازارسنجی و کسب اطلاعات بازار از طریق حضور در نمایشگاه های مختلف دانست تا با توجه به نتایج نسبت به آینده حضور «ان.ال-۳» در بازار ایران تصمیم گیری شود.

منبع : ایران جیب



نظرات