درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
من از منتقد های این ماشین یه سوال دارم ؟
مگه همین الان مردم برای خریدن جک اس 5 حاضر نیستن 97 میلیون تومان پول بدن . ماشینی که ساخت کشور چین !!!! با موتور 2000 سی سی 170 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن متر گشتاور و مصرف بنزین متوسط و البته با کیفیت چین !!!!! برای تحویل ماشین هم باید چند ماه توی انتظار باشی ( البته با آمدن پژو 2008 کرمان موتور الان داره جک اس 5 رو اقساطی هم می ده . اصلا فکر نکنین ترسیده ماشینش بعدا فروش نره )
حالا 2008نیو فیس که چند ماه پیش توی اروپا فروشش شروع شده . با موتور 1600 سی سی 160 اسب بخار قدرت و 240 نیوتون متر گشتاور و مصرف بنزین عالی برای این نوع ماشین و البته کیفیت پژو فرانسه ( کسایی که ماشین های ساخت پژو فرانسه رو سوار شدن می دونن چی میگم) با امکانات کاملش، آیا 97 میلیون نمی ارزه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا انصاف هم خوب چیزیه
حالا بزار ثبت نام رو شروع کنن ببین چطور نمایشگاه دار ها بازار را شلوغ میکنند مثلا خودروی دنا پلاس تمام تولید ۵ ماهه در عرض ۴ ساعت تمام شد در صورتی که این ماشین رو هنوز ندیدیم وقیمت را هم اعلام نکردن
این خودرو هم نیومده خط تولیدش تو 2 سال تولیدش به اندازه بهره وریش نمیرسه متوقف میشه مگر اینکه به قیمت 30میلیون ببرن کشورهای اطراف صادرات کنند
اقا 206 فرض 38 میلیون تومان 2008 بدون توربو و 1600 سی سی چقدر باید باشد حداکثر 10 تا 15 میلیون اضافه باید بشود نه 60000000 تومان که بشه حدود 100000000
تو ایران ما دور باطل داریم یعنی حقوق اضافه میشه قیمت جنس ها هم میره بالا دوباره قدرت خرید میاد پایین دوباره حقوق میره بالا افزایش قیمت داریم .اشکال از دولت نیست اشکال از ماست پای پول که وسط باشه ما دیگه بقیه مردم رو نمیشناسیم و از هر فرصتی برای پول در آوردن استفاده میکنیم نمونه اش برای سود 3 تومنی در نیم ساعت کل دنا پلاس ها فروخته میشه پس از خودمون شروع کنیم
مردم هم نمیخواهند و انتظار ندارند که قیمت این خودرو با ۲۰۶ یکسان باشد ولی انتظار این است که با قیمتی که در همه جای دنیا میانگین دارد عرضه شود.
اقا سفسته نکن سال هاست هیوندای و تویوتا هر سال فیست لیفت جدید با افزایش امکانات میدن ولی خودروهاشون اغلب در محدوده ۲۰ هزار دلاره اینطکری بود کمری از ۲۰۰۲ تا الان باید میشد ۱۰۰ هزار دلار.
مردم رو ... فرض نکنید.
پراید و پژو در زمان عرضه اولیه که به روز بودن تقریبا اون موقع بابای من معلم بود راحت با پس انداز پراسد خرید ۵ تومن پژو خرید ۸ تومن.
قرار باشه اینطوری باشه الان همه خودرو سازای دنیا ورشکست بودن.
اقا اومده خط تولیدی رو افتتاح کرده که تا ۶ ماه دیگه هنوز انبوه تولید نمیکنه.اینو ازکارگرای خط تولید بپرسین اگه مقرض نیستین در گزارشتون
اره تو راست میگی؟خخخخخخ
چه فکری کردین که همچین سوالی رو مطرح کردین؟؟؟
شما هم که حالتون میزون نیست، کی انتظار داره 2008 با قیمت پراید و 206 عرضه بشه، انتظار اینه که قیمت گذاری عقلانی باشه مثلا همون قیمتی که از اول اعلام کردن و واقعا هم قیمتش همینه یعنی 70 میلیون، نه اینکه حالا اقایون پشیمون شدن و قراره 90 تا 100 میلیون بدن دست مشتری بدبختی که نه تا حالا ماشین رو از نزدیک دیده و نه سوارش شده و باید ندیده بره این ماشین رو با این قیمت بسیار گزاف خریداری کنه، تازه کی تحویلش میدن 6 ماه پس از ثبت نام، خدا قوت
2008 نسبت به 206 بیست درصد بهبود دارد اما قیمت نجومی
2008 بدنه ضعیف - رنگ ضعیف - داخل خودرو خفه - اگر قدرت موتور تا 110 اسب بخار بدون توربو باشه قیمتش حداکثر 48 می ارزد
غیراز این اگر بالای 55 باشه برای فروش شکست میخوره و در سال حداکثر 50 دستگاه میفروشه