1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. مشخصات، قیمت و زمان عرضه نیسان لیف 2018 اعلام شد

مشخصات، قیمت و زمان عرضه نیسان لیف 2018 اعلام شد

20 مرداد 1396
  • 0

جایگزین نیسان لیف الکتریک در بارسلونا بدون استتار دیده شد. مدل جدید امکان طی مسافت بیش از 300 کیلومتر را دارد و دارای سیستم رانندگی خودکار ProPilot می باشد. عکس های منتشر شده از این مدل جدید را در حال فیلم برداری تبلیغاتی مشاهده می کنید.

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه نیسان لیف 2018

طراحی نیسان لیف 2018

این تصاویر نشان می دهند که لیف جدید نسبت به مدل قبلی تفاوت زیادی دارد. قسمت جلوی مدل جدید شبیه دیگر مدل های نیسان – قرار گرفتن آرم بر روی جلوپنجره V شکل – می باشد. همچنین شکل مخروطی بر روی چرخ های عقب نشان می دهد که طراحی این مدل دارای جزئیات بیشتری است.

یک سقف مشکی بالای بدنه دیده می شود و به نظر آپشن های سفارشی بیشتری نسبت به قبل دارد. چراغ ترمزها نیز به صورت زاویه دار هستند و در یک قاب مشکی جایگذاری شده اند.

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه نیسان لیف 2018

کابین نیسان لیف 2018

لیف قبلی سعی داشت با یک کنسول زاویه دار در وسط از طراحی معمولی فاصله بگیرد، اما مدل جدید به طراحی مرسوم نزدیک است. یک سیستم اطلاعات-سرگرمی در وسط داشبورد به همراه دکمه های میانبر در کناره های فرمان به چشم می خورد که به نظر می آید از مدل اخیر قشقایی قرض گرفته شده است.

در جلوی راننده یک صفحه دیجیتال وجود دارد که اطلاعاتی شامل مسافت طی شده و میزان باتری را به همراه سرعت و دستورات نویگیشن نمایش می دهد. لیف جدید دارای برخی قابلیت های رانندگی خودکار مانند فرمان، شتاب و ترمز اتوماتیک به همراه دوربین ها و سنسورهای متعدد می باشد.

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه نیسان لیف 2018

سواری و موتور نیسان لیف 2018

به عنوان یک اتومبیل الکتریکی، لیف جدید سواری بی صدایی دارد و دی اکسید کربن تولید نمی کند. به لطف باتری kWh60 انتظار می رود که بیش از 300 کیلومتر مسافت را برای بار اول طی کند. عملکرد درون شهری به خاطر گشتاور آنی و تعویض دنده موتورهای الکتریکی عالی است.

لیف در موقع حرکت تقریباً صدایی ایجاد نمی کند، با این حال نیسان خیلی سعی کرده تا کابین ساکتی داشته باشد. در مدل قبلی طراحی آینه بغل ها و چراغ های جلو به گونه ای بود که صدای باد را از کابین دور کند، بنابراین احتمالاً در مدل جدید نیز همین گونه است (شاید هم بهتر).

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه نیسان لیف 2018

قیمت و تاریخ عرضه نیسان لیف 2018

نیسان لیف در سال 2018 عرضه می شود و قیمت آن حدود 30 هزار پوند (حدود 147 میلیون تومان) خواهد بود. شاید گران به نظر بیاید، اما کمک هزینه 4500 پوندی دولت برای اتومبیل های بدون آلاینده می تواند ترغیب کننده باشد. (این کمک هزینه در بریتانیا وجود دارد و چقدر خوب بود اگر در کشور ما نیز از این دست پیشنهاد ها مشاهده می شد)



نظرات