1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تصاویر و مشخصات احتمالی کیا پیکانتو 2017

تصاویر و مشخصات احتمالی کیا پیکانتو 2017

18 دی 1395
  • 2

قرار است پیکانتو همانند برادرش، کیا ریو فقط به صورت هاچبک (پنج در) عرضه شود در حالیکه مدل قبلی آن نسخه سه‌در را هم شامل می‌شد.

پیشرانه خاصی برای این خودرو به صورت اختصاصی معرفی نشده است و می‌توان نتیجه گرفت همان پیشرانه ۱ لیتری قبلی، به قدرت ۱۰۰ اسب بخار روی آن نصب شود. این موتور بنزینی، سه سیلندر و توربوشارژ است. دیگر گزینه‌ای که ممکن است روی این خودرو ارائه شود، پیشرانه مدل ریو خواهد بود که ۱.۲۵ لیتر حجم دارد.

انتشار تصاویری از کیا پیکانتو جدید

کیا عنوان کرده است در مدل جدید، اندازه کاپوت جلو کوتاه تر شده و فاصله چرخ جلو با لبه سپر کاهش یافته است که در نتیجه آن پارک خودرو ساده‌تر می‌شود. پیکانتو جدید، نسبت به مدل قبل طول کابین بیشتری دارد و اندکی جادارتر است. در مجموع پیکانتو ۲۰۱۷ برای جوانانی که اولین خودروی خود را تجربه می‌کنند و خانم‌هایی که به ماشین‌های بزرگ علاقه‌مند نیستند، بسیار مناسب ارزیابی می‌شود.

انتشار تصاویری از کیا پیکانتو جدید

طیف وسیعی از رنگ‌ها برای پیکانتو در نظر گرفته شده است و حتی رینگ‌ها و تودوزی خودرو، نیز رنگ‌بندی خوبی خواهند داشت. کیا در بخش طراحی داخلی، به نمایشگر میان داشبورد توجه خاصی داشته و آنرا از نوع تاچ‌اسکرین انتخاب کرده است. این خودروساز کره‌ای قول داده ایمنی پیکانتو جدید را ارتقا دهد و سطح فناوری‌های آنرا نسبت به گذشته، بالاتر ببرد.

پیکانتو قرار است در ۵ تیپ ارائه شود که در ظاهر تفاوت خاصی با یکدیگر نخواهند داشت و البته نوع جی‌تی که هنوز جزئیات آن منتشر نشده است، از دیگر نسخه‌ها گران‌تر خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود نسخه پایه این خودرو، ۱۱ هزار دلار قیمت داشته باشد.

انتشار تصاویری از کیا پیکانتو جدید

منبع:زومیت



نظرات

  • REZA REZA (19 دی 1395 ساعت 04:29)

    11هزاردلار در بازار آزاد=44ملیون تومان

  • رضا رضا (18 دی 1395 ساعت 12:59)

    رو موتور پراید هم میشه توربو شارژر نصب کرد آیا؟؟؟!!!!که وقتی ما تو جاده میریم همه با خنده ازمون سبقت نگیرن آیا؟؟؟!!!!!