1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. موتورسیکلت
  4. موتورسیکلت ER Voltron با قوای ب‌ام‌و، شکارچی آینده

موتورسیکلت ER Voltron با قوای ب‌ام‌و، شکارچی آینده

27 مهر 1393
  • 4

ممکن است با دیدن موتورسیکلت ER Voltron فکر کنید که در دوران جنگ جهانی قرار گرفته‌اید و سربازان روسی سوار بر این موتورسیکلت به‌زودی با نازی‌ها درگیر خواهند شد. اما با کمی دقت خواهید دید که داستانی دیگر در جریان است. این موتورسیکلت نه متعلق به گذشته که برای آینده است!
موتورسیکلت ER Voltron یک موتورسیکلت دست‌ساز سفارشی بر مبنای BMW R69S مدل 1964 می‌باشد. شرکت سازنده در اسلوونی قرار دارد که جاده‌هایی پر از مناظر زیبا در کوهستان، جنگل و رودخانه دارد و یکی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از رانندگی است.

حال ببینیم چگونه این شرکت کوچک اسلوونیایی یک موتورسیکلت قدیمی را به قرن 21 آورده است. تمرکز اولیه در طراحی این خودرو روی بهبود قدرت مانور و ارگونومی بوده است. بنابراین احساس خوبی از سواری با آن خواهید داشت. مخصوصاً اینکه باید تنها با آن سواری کنید و جایی برای نشستن یک همراه وجود ندارد.

هسته اصلی و شاسی به‌روزرسانی شده‌اند و برای این منظور از قطعات مدل‌های جدیدتر BMW استفاده شده است. موتور دو سیلندر R80 RT، اگزوز، جلوبندی و چرخ‌های 18 اینچی نیز جدید هستند. گیربکس 5 سرعته نیز از BMW R100 به عاریت گرفته شده است. مخزن سوخت با طراحی معروف Toaster، کالیپرهای ترمز برمبو، چراغ‌های عقب LED مخفی، دسته فرمان Renthal و نشانگرهای دیجیتال از دیگر ویژگی‌های خاص این موتورسیکلت می‌باشند. از همه جالب‌تر سبک خاص اتصال کمک‌فنرهای عقب با شاسی می‌باشند.

شکی نیست که با سوار شدن به این موتور، روی یک ظاهر قدیمی و کلاسیک و البته با کارایی و کیفیت بالا، می‌توانید نظرها را به خود جلب کنید.

 موتورسیکلت ER Voltron

 موتورسیکلت ER Voltron

 موتورسیکلت ER Voltron

 موتورسیکلت ER Voltron

 موتورسیکلت ER Voltron

 موتورسیکلت ER Voltron

 موتورسیکلت ER Voltron



نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (2 آبان 1393 ساعت 00:51)

    شرکت سازنده این موتورسیکلت جذاب در اسلوونی قرار دارد.

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (2 آبان 1393 ساعت 00:51)

    خیلی جالبه که این موتورسیکلت دست‌ساز سفارشی بر مبنای BMW R69S مدل 1964 می‌باشد.

  • یوونتوس یوونتوس (28 مهر 1393 ساعت 00:37)

    حالا نمیشد زین موتور یکم بلندتر باشه.

  • سایوکان سایوکان (27 مهر 1393 ساعت 11:22)

    عجب چیزیه.