1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. موتورسیکلت
  4. سوپربایک مولوت، پیشرفته‌ترین موتورسیکلت جهان

سوپربایک مولوت، پیشرفته‌ترین موتورسیکلت جهان

10 شهریور 1393
  • 8

اگر یک موتورسیکلت هوندا CBR 1000RR را به شرکت روسی چک موتورز (Chak Motors) ببرید می‌توانید یک سوپربایک سفارشی دست‌ساز تحویل بگیرید. ایگور چک، مؤسس آمریکایی این شرکت تازه تأسیس است که یک طرح بسیار تهاجمی، پیشرفته و آئرودینامیک را بر اساس مدل اصلاح شده هوندا پیاده‌سازی می‌کند.

تمامی قطعات این موتورسیکلت با دست و با دقت و جزئیات بالایی ساخته می‌شوند. جالب اینجاست که سیستم‌های بسیار پیشرفته‌ای چون نظارت بر نقاط کور، ترمز اضطراری، چرخ‌های LED، سیستم اخطار خروج از خط، دوربین HD در جلو و عقب، یک جعبه سیاه برای ضبط داده‌ها و یک ژیروسکوپ روی این موتورسیکلت نصب می‌شوند تا آن را تبدیل به پیشرفته‌ترین موتورسیکلت جهان بنمایند. جالب اینجاست که 5 درصد از قطعات این موتورسیکلت توسط فناوری چاپ سه‌بعدی و توسط پلیمر و یا فلز تولید می‌شوند.

اگر به این موتورسیکلت علاقه‌مند شده‌اید باید قیمت 75 هزار دلاری آن را نیز مدنظر قرار دهید. چیزی بیش از 250 میلیون تومان!

سوپربایک مولوت، پیشرفته‌ترین موتورسیکلت جهان

سوپربایک مولوت، پیشرفته‌ترین موتورسیکلت جهان

سوپربایک مولوت، پیشرفته‌ترین موتورسیکلت جهان



نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (11 شهریور 1393 ساعت 03:05)

    اگه با لامبورگینی یا بوگاتی مسابقه بده چی میشه؟؟؟؟؟ اینو پرسیدم چون قبلا موتور شرکت BMW با لامبورگینی یا بوگاتی مسابقه داده بود و برنده شده بود. البته مشخصات فنیش که بیاد اون موقع قضاوت راحتتر و مهندسی تره.

    حسین موسوی حسین موسوی (8 مهر 1393 ساعت 20:20)

    من کلیپ یه مدل دوگاتی رو دیدم که شورولت کامارو و کروت رو شکست داد.حالا این مدل سقف سرعتش چقدره؟؟؟

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (11 شهریور 1393 ساعت 02:35)

    کـــــــاربــــــــردهای ژیـــــــــروســـــــــــکوپ ::::::: 1--هدایت زمانی که قطب‌های مغناطیسی کار نمی‌کنند (مانند تلسکوپ هابل) و یا به اندازه کافی دقیق نیستند (مثل ICBM) و 2-- پایدارسازی ماشین‌های پرنده مثل هلیکوپترهای هدایت شونده توسط رادیو و یا UAVها می‌باشد. 3-- در تلفن های همراه نیز ژیروسکوپ کاربرد دارد وتحت عنوان چرخش خودکارصفحه (screen rotation) نامیده می شود...ووووووووووووو کـــــــــــاربـــرد مهـــم و جــــدیدش در سوپـــــــــــربایــــــــــک مولـــــــــــوت، پیشرفته‌ترین موتــــــــــــورسیکلت جهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان ...

  • حسین موسوی حسین موسوی (10 شهریور 1393 ساعت 19:11)

    چه مخوفه.البته با این قیمتش که برا من فقط آرزو میشه.تازه تو ایران که احنمالا غیر مجازه باید کلی دیگه بزاری روش برا مجوز.

  • هایپر هایپر (10 شهریور 1393 ساعت 16:21)

    موتور با ابهتی به نظر میرسه / پس مشخصات فنی چی ؟

  • امین سعید امین سعید (10 شهریور 1393 ساعت 10:31)

    خداییش بخوای حساب کنی نسبت به موتورای کویر موتور که اکثرا کره ای هستن و قیمتشونم روی 100-150 میلیونه می ارزه 300 بدی اینو سوار شی.....

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (10 شهریور 1393 ساعت 07:06)

    دارم خـــــــــــــــــــــواب میـــــــــــــــبینم!!!!!!.موتــــــــــــــــوره یا هـــــــــــــواپــــــــــــیماست؟؟؟؟؟ بابا جعبــــــــه ســــــــــــــــــــــیاه داره، بری به کی بگی ای خدا. دوربین HD جـــــــــلو و عقبش داره.خدایش یک اعجــــــــــوبست.

  • سامی پی اس سامی پی اس (10 شهریور 1393 ساعت 02:07)

    عجب موتوریه ....... 75 هزار دلار با دلار سه تومنی بخوای حساب کنی 225 میلیون تقریبا 40 درصد هم گمرک می کشه
    روش و با بقیه مخلفات می شه تقریبا 300 میل!