1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. هشدار ایران‌خودرو; حواله پژو 2008 غیر قابل خرید و فروش است

هشدار ایران‌خودرو; حواله پژو 2008 غیر قابل خرید و فروش است

4 تیر 1396
  • 1

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد امتیاز ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو پژو 2008 به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست و زمینه بروز مشکلات را در صورت انتقال حواله ها به وجود خواهد آورد.

استقبال چشمگیر از نخستین مرحله عرضه محصول جدید شرکت مشترک ایران خودرو و پژو، "ایکاپ" باعث شد تا عده ای از افرادی که موفق به ثبت نام در این طرح شده اند، امتیاز خود را در معرض فروش در قبال دریافت مبلغی بیشتر از وجه پرداختی قرار دهند، در حالی که امکان این امر وجود ندارد و از سوی ایران خودرو نیز به هیچ وجه تائید نمی شود.

 هشدار ایران‌خودرو; حواله پژو 2008  غیر قابل خرید و فروش است

ایران خودرو پیش از اجرای طرح پیش فروش در برنامه های اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود بارها اعلام کرده که امکان صلح در خصوص پژو2008 وجود ندارد، به این معنا که متقاضیان ثبت نام در پیش فروش پژو 2008 نمی توانند امتیاز و حواله خود را به شخص دیگری واگذار کنند؛ این اقدام صورت گرفت تا مشتریان و متقاضیان اصلی و واقعی برای خرید این محصول اقدام به ثبت نام کنند.

با این وجود و پس از عرضه محصول جدید ایران خودرو در برخی وب سایت ها و اپلیکیشن های خرید و فروش مشاهده شد که برخی خریداران حواله ثبت نامی خود را در معرض فروش قرار داده اند؛ با توجه به اینکه امکان صلح در این طرح وجود ندارد، فروشندگان شیوه وکالتنامه ای را برای این انتقال در نظر گرفته اند؛ حال آنکه این وکالت حتی در صورت ثبت قانونی و محضری نیز بدون دخالت، اطلاع و تائید ایران خودرو به عنوان طرف اصلی قرارداد فروش محصول تنظیم می شود و ایران خودرو هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل خودرو به فرد خریدار ندارد.

هشدار جدی : لازم به ذکر و تاکید است که محصولات عرضه شده در زمان مقرر فقط و فقط به شخصی تحویل داده می شود که مشخصاتش در سایت فروش ایران خودرو درج شده است. با توجه به اینکه در طرح پیش فروش پژو2008 سود انصراف نیز پیش بینی شده است، صاحب حواله می تواند قبل از رسیدن موعد تحویل خودرو به ایران خودرو مراجعه کرده و با ارائه اسناد و مدارک شخصی نسبت به فسخ قرارداد اقدام کرده و اصل پول واریزی و سود حاصل از آن را دریافت کند . این فرآیند می تواند بدون کوچکترین اطلاع فرد خریدار حواله صورت گیرد و عملا زمینه کلاهبرداری را فراهم سازد.

از این رو و با توجه به شرایط اعلام شده؛ گروه صنعتی ایران خودرو به صراحت اعلام می کند که حواله و امتیازهای عرضه شده در طرح پیش فروش محصول پژو2008 به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیستند و از هموطنان نیز می خواهد تا نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

پیش‌فروش پژو 2008 به‌عنوان اولین خودرو پسابرجامی کشور در شرایطی از پنج‌شنبه آغاز و دیروز نیز ادامه یافت که این محصول تاکنون درگیر حواشی زیادی چه در بخش تولید و چه در فاز مسائل قیمتی شده است. از آنجاکه ایران‌خودرو قیمت قطعی این محصول را اعلام نکرده، شائبه‌هایی مبنی‌بر اینکه 2008 قیمتی برابر با 120 میلیون تومان خواهد داشت، ‌منتشر شده است.

با این حال یک منبع آگاه در ایران‌خودرو تاکید کرد: افزایش قیمت پژو 2008 به 120 میلیون تومان واقعیت نداشته و قیمت فعلی این محصول، همان 98 میلیون و 900 هزار تومان است.

به گفته یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو، این شرکت بر قولی که داده عمل خواهد کرد و این خودرو را با قیمتی زیر 100 میلیون به فروش خواهد رساند .



نظرات

  • جوان 30 ساله بیکار جوان 30 ساله بیکار (5 تیر 1396 ساعت 14:44)

    بابا خودرو 70 میلیونی رو کردید 120 میلیون الان این چند روز گول مردم میزنید با تبلیغات حواله حواله.
    دزدی دیگه شاخ دم داره. خدا میدونی این پولها رو کجا خرج میکنند.
    از گوشت سگ هم نجس تر این پول .دزد های کثیف. همشون دستشون باهمه.