1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. پیش بینی افزایش قیمت وانت زامیاد دیزل در سال 94

پیش بینی افزایش قیمت وانت زامیاد دیزل در سال 94

14 اسفند 1393
  • 5

معاونت فروش و خدمات پس از فروش این شرکت، در حاشیه معرفی محصول ون جدید زامیاد در چهارمین نمایشگاه مدیریت شهری، ضمن برشمردن سوابق این شرکت به عنوان یکی از عرضه کننده های مهم خودروهای تجاری در کشور بیان داشت: شرکت زامیاد به عنوان یکی از سازندگان خودروهای تجاری، این افتخار را دارد که از گذشته بسیار دور و با قریب بیش از نیم قرن تجربه در زمینه خودروهای تجاری همیشه پیشقدم و پیشتاز تولید خودروهای تجاری باشد.

وی نقش محوری محصولات تولیدی این شرکت، از جمله وانت زامیاد را در صنعت حمل و نقل بسیار مهم دانست و ادامه داد، از برنامه توسعه ای در این شرکت، توسعه محصول طی سالهای اخیر بوده است که بخش چشمگیری از این برنامه از جمله عرضه وانت پادرا،‌ مینی تراک، و ون مسافری ‌در سال 94 به ثمر خواهد نشست. معاونت فروش و خدمات پس از فروش زامیاد با اشاره به محصولات تولیدی این شرکت جهت عرضه به بازار اظهار کرد: وانت پادرا ماحصل طراحی مهندسان زامیاد است که دارای مزایایی همچون فرمان هیدرولیک، آینه برقی، سیستم تهویه مطبوع، و استاندارد یورو 4 و… است.

وی ادامه داد: برای حفظ مزایای منحصر به فرد وانت تولیدی زامیاد و ارتقای کیفی آن به سطح مطلوب در جهت رضایتمندی مشتریان، گام های اساسی و مهمی برداشته شده است و در آینده نزدیک مینی تراک جدید زامیاد برای بخش حمل و نقل بار تا یک تن، و همچنین ون مسافری این شرکت جهت بازار حمل و نقل مسافر درون شهری و برون شهری عرضه خواهد شد.

درویش در بخش دیگری از اظهارات خود به عزم این شرکت برای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی پرداخت و اشاره کرد: شرکت زامیاد با طراحی و عرضه وانت دیزل گام بزرگی در عرصه بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا برداشت که متأسفانه آنچنان که باید مورد حمایت ارگانها و سازمانهای ذیربط قرار نگرفت. همچنین وی به استقبال مشتریان از این محصول اشاره کرد و گفت: با وجود قیمت بالای این محصول در مقایسه با نوع بنزینی و دوگانه سوز به دلیل عملکرد مطلوب و منافع آن، مشتریان زیادی به این محصول علاقه مندند.

در پایان، معاونت فروش و خدمات پس از فروش زامیاد از احتمال افزایش قیمت حدود 150 میلیون ریالی این محصول در سال آینده اشاره کرد و گفت: به دلیل شرایط سوخت فعلی، نصب و استفاده از فیلتر DPF روی خودروهای دیزلی توصیه نمیشود؛ اما در صورتی که این موضوع برای سال آینده الزامی شود، افزایش قیمت وانت دیزل زامیاد نسبت به سایر محصولات دیزل بسیار فاحش خواهد بود؛ لذا به همین دلیل مشتریان زیادی علاقه مند به خرید وانت دیزل تا قبل از پایان سال 1393 هستند تا مشمول این افزایش قیمت نشوند.

گفتنی است در حال حاضر وانت دیزل زامیاد حدود 350 میلیون و وانت های تک سوز و دوگانه سوز بنزینی به ترتیب حدود 290 میلیون ریال و 310 میلیون ریال قیمت دارند.



نظرات

  • محمدماجد محمدماجد (15 اسفند 1393 ساعت 22:22)

    میبینمش یاد هیچی نمیوفتم این چیه اخه بابا قیمتش زادم هست

  • گالاردو گالاردو (14 اسفند 1393 ساعت 23:01)

    همچین میگه وانت زامیاد نقش محوری تو حمل و نقل داره انگار شورلت سیلورادو هستش!!! برادر من مردم بیچاره ی ما از سر نداری مجبورن این گاری رو بخرن وگرنه مغز مردم عیب نکرده که با سوار شدن به این گاری درد گردن و ستون فقرات و با کله تو شیشه رفتن تو هربار ترمز کردن رو به جون بخرن!! والا.

  • آفرین آفرین (14 اسفند 1393 ساعت 10:14)

    لطفا به کیفیت این خودرو نیز توجه کنید ببینید در چه سطحی است ، البته تا سوار نشوید متوجه نخواهید شد .

  • سلطان ماکسیما سلطان ماکسیما (14 اسفند 1393 ساعت 10:10)

    چه رخی داره این ماشین
    ولی ما یدونشو داریم ترمزش 10 ثانیه تاخیر داره!!! گازش هم همینطور

  • حسین معمار حسین معمار (14 اسفند 1393 ساعت 09:22)

    چیز عجیبی نیست...چی پایین اومد تو این کشور یا ثابت موند که این دومیش باشه؟؟؟