1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. 75 درصد از فروش وانت کشور متعلق به زامیاد است

75 درصد از فروش وانت کشور متعلق به زامیاد است

7 تیر 1394
  • 0

حمیدرضا درویش معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد ضمن اعلام این خبر بیان داشت: تولید مستمر و حضور در بازار تقاضا یکی از ارکان اصلی استراتژی شرکت زامیاد به‌عنوان تولیدکننده خودروهای تجاری در کشور است؛ به صورتی که تلاش و کوشش تمامی کارکنان زامیاد در جهت افزایش تولید و حفظ آن در کنار ارتقا کیفیت و حصول رضایتمندی مشتریان بوده است.

معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد افزود: طی جلسه مدیران ارشد شرکت زامیاد با وزیر صنعت معدن تجارت و ارائه گزارش عملکرد این بنگاه تولیدی، مهندس نعمت زاده با ابراز رضایت از عملکرد تولید و فروش این شرکت خواستار ادامه این روند شد.

درویش با اعلام خبر، سهم 75 درصدی زامیاد از فروش وانت کشور در سه ماه نخست سال جاری بیان داشت: با نگاه به روند صنعت خودروسازی در سال‌های گذشته و مشکلات فراوان در تولید و تأمین قطعات و مواد اولیه، نوسانات بازار ارز و... که تأثیر مستقیمی در بخش‌های گوناگون این صنعت گذاشته است، شرکت زامیاد توانسته با اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ روند تولید،گام‌های اساسی را در این حوزه بردارد و پاسخ مناسبی به درخواست بازار تقاضا بدهد.

وی ادامه داد: ازاین‌رو با نگاه به جدیدترین آمار تولید رسمی که از سوی سازمان صنایع و معادن ایران منتشرشده است، شرکت زامیاد در فروردین‌ماه سال 94 با تولید 1404 دستگاه وانت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8.3 درصد رشد کرده که با نگاه به آمار رسمی این افزایش تولید وانت زامیاد در حالی صورت می‌گیرد که فروردین‌ماه امسال تولید انواع وانت در کشور با افت 56.3 درصدی از 5430 دستگاه در فروردین 1393 به 2374 دستگاه کاهش یافته است.

درویش معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تأکیدات مدیریت ارشد شرکت خودروسازی زامیاد در خصوص ضرورت توجه به امر تولید و شتاب بخشی به فعالیت‌های تولید و خدمات پس از فروش را حاصل این موفقیت دانست و گفت: زامیاد به‌عنوان یکی از نخستین خودروسازان تجاری کشور همواره تلاش داشته تا با بهره‌گیری از سامانه‌های نوین و به‌روز، خدمات مناسبی را به مشتریان خود عرضه کند.

وی افزود: بر مبنای استاندارد ISQI، زامیاد طرح سیستم آنلاین یکپارچه خدمات پس از فروش خود را نیز به بهره‌برداری رساند تا با افزایش سرعت و ارتقا کیفیت در ارائه خدمات،شاهد افزایش سطح استانداردهای حوزه فروش و خدمات پس از فروش خود در راستای ارتقا رضایت‌مندی مشتریان باشد.

درویش با اشاره به تولیدات زامیاد در انتها خاطرنشان کرد: جدیدترین محصول این شرکت، وانت پادرا ماحصل طراحی مهندسین زامیاد است که سال جاری به بازار عرضه خواهد شد و در بخش حمل‌ونقل عمومی نیز ون مسافری و در حوزه نیمه سنگین نیز وانت K01 جدید زامیاد جهت بازار تقاضا در نظر گرفته‌شده است و همچنین با توجه به تعاملات صورت گرفته نیز امید است شاهد عرضه محصولات سنگین، جهت بازار تقاضا باشیم.



نظرات