1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تمرکز کرمان خودرو روی تولید لیفان 820، جک S5 و لیفان X50

تمرکز کرمان خودرو روی تولید لیفان 820، جک S5 و لیفان X50

24 مهر 1395
  • 0

شرکت کرمان موتور در شهریور ماه امسال تولید جک J5 و لیفان X60 متوقف کرده است و توان تولید خود را برای مونتاژ لیفان 820، جک S5 و لیفان X50 متمرکز کرده است. به طور کلی شرکت کرمان موتور در نیمه اول سال 95 به نسبت همین بازه زمانی در سال گذشته، 38.4 درصد افت تیراژ تولید داشته است.

با توجه به پیام برخی مخاطبان، طبیعی است که این روزها برنامه تولید کرمان موتور معطوف به جک S5 شود. زیرا هنوز مشتریانی هستند که بعد از ماه ها از ثبت نام S5، خودروی خود را تحویل نگرفته اند. بسیاری از کارشناسان بازار معتقد هستند که ثبت نام های بلند مدت و تاخیر در تحویل این کراس اوور محبوب چینی باعث شده تا همیشه قیمت بازار آزاد آن بیشتر از کارخانه باشد. نبود شرایط فروش اقساطی هم یکی از دلایلی است که خرید این خودرو را برای بسیاری از افراد سخت کرده و باعث شده تا شرکت های لیزینگ خصوصی قیمت S5 را با بهره های غیر واقعی به مشتری تحویل دهند. در سال ۹۴، جک S5 به عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین کراس اوور بازار ایران شناخته شد.

پیش‌بینی می‌شود که با تحویل به موقع این خودرو از جانب کرمان موتور، قیمت بازار آزاد S5 در نسخه‌های دنده ای و اتوماتیک تا دو میلیون تومان کاهش پیدا کند.

منبع:اسب بخار



نظرات