1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ساخت تایرهای سری V برای اولین بار توسط شرکت یزد تایر

ساخت تایرهای سری V برای اولین بار توسط شرکت یزد تایر

11 اسفند 1394
  • 0

مجتمع صنایع لاستیک یزد در سیزدهمین جشنواره تولید ملی - افتخار ملی در میان 21 شرکت منتخب از کل واحدهای تولیدی کشور قرار گرفت و به دریافت تندیس و لوح سپاس مفتخر گردید.

مدیرعامل شرکت یزد تایر با اعلام این خبر افزود : این شرکت محصولات خود را با نام تجاری " یزدتایر " به بازار عرضه و در صنعت تولید تایرهای روز دنیا پیشتاز بوده از دو سال پیش و برای اولین بار در کشور اقدام به ساخت تایرهای سری V با تحمل سرعت 240 کیلومتر در ساعت نموده است و محصولات خود را به صنعت خودروسازی کشور و بازار مصرف ارائه می نماید.

دکتر اسکندر ستوده اظهار داشت : تایرهای تولیدی جدید در سایزهای ذیل پیش از این از خارج وارد می شدند اما هم اکنون توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه شده و در اختیار شرکت های خودرو سازی کشور قرار گرفته است.

195/60-R15

205/55-R16

215/60-R16

215/55-R17

به گفته وی علاوه بر ادامه ساخت تایرهای جدید سواری برای خـودروهای جدید ، تولید تایرهای وانتی رادیال سیــمی نیز در دستور کار مجتمع صنایع لاستیک یزد قرار دارد که در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت یزد تایر خاطر نشان کرد : در حال حاضر تایرهای جدید سری V تولید شده در کشور بسیار ارزانتر از تایرهای وارداتی بوده و از خروج میزان متنابهی ارز از کشور جلوگیری می نماید و خودروسازان داخل کشور با مصرف تایرهای فوق نیاز به واردات آنها نخواهند داشت.



نظرات