1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تولید تیبا در عراق 10 برابر شد

تولید تیبا در عراق 10 برابر شد

28 مهر 1394
  • 1

خط تولید محصولات شرکت سایپا درکشور عراق که از سال ۹۳ آغاز به کار نموده، در سال ۹۴ به واسطه تثبیت جایگاه محصولات این شرکت در بین مشتریان عراقی، افزایش مستمر تیراژ تولید را تجربه کرده است.

در این راستا و با توجه به اقدامات صورت‌گرفته به منظور تثبیت نرخ تولید و ارائه خدمات فنی و مهندسی، در سال جاری رشد ۱۰ برابری تولید در مقایسه با بازه ی زمانی مشابه سال گذشته ثبت شد.

گفتنی است، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در بازار عراق، حدود ۱۰۰۰۰ دستگاه خودرو تیبا در هفت ماهه ی اول سال جاری تولید و تجاری شده است که امید است با تحقق پروژه افزایش نرخ تولید به میزان ۱۰ دستگاه در ساعت و همچنین افزایش استقبال مشتریان عراقی پس از به کارگیری روش های متنوع فروش، مانند: فروش لیزینگی، علی رغم کاهش قیمت نفت و قدرت خرید مردم، تولید و فروش محصولات سایپا در بازار عراق در شش ماهه دوم سال ۹۴ روند صعودی داشته باشد.

گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر فعالیت های توسعه محصول و پتانسیل های رقابتی محصولات خود و با استفاده از مزیت همسایگی دو کشور ایران و عراق توانسته است برای پنجمین سال متوالی رتبه اول فروش خودرو سواری در کشور عراق را به دست آورد.



نظرات

  • حامدصابر حامدصابر (28 مهر 1394 ساعت 08:57)

    خدا بیامرزدشون