1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اعلام قیمت نهایی تیبا هاچ بک

اعلام قیمت نهایی تیبا هاچ بک

18 خرداد 1393
  • 0
معاون بازاریابی و فروش سایپا از تعیین قیمت "تیبا 2"ظرف هفته آینده خبر داد و گفت: این شرکت برای اجرای تعهدات خود 30 درصد سود تأخیر تحویل خودرو را برای مشتریان در نظر خواهد گرفت. اعلام قیمت نهایی تیبا هاچ بک محمد علی قادری در رابطه با قیمت گذاری خودروی تیبا 2 که قرار بود ظرف چند ماه پیش نهایی و اعلام شود، اظهارداشت: حداکثر تا هفته آینده قیمت تیبا 2 مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سایپا با طولانی شدن عرضه و تولید تیبا 2 برای کسب رضایت مشتریان اقدامات لازم را انجام می دهد، افزود: این شرکت برای اجرای تعهدات خود 30 درصد سود تأخیر تحویل خودرو را برای مشتریان در نظر خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش سایپا اضافه کرد: هم اکنون روزانه 40 تا 55 دستگاه تیبا 2 تولید می شود که در نظر داریم تا اواسط امسال ظرفیت تولید این خودرو را به 300 دستگاه برسانیم.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در قراردادهای پیش فروش خود به هیچ عنوان قیمت تمام شده تیبا 2 را اعلام نکرده است،تصریح کرد: با تعیین قیمت نهایی این خودرو و ضمن کسر سود تأخیر تحویل خودرو، مابقی مبالغ در زمان تحویل به قیمت روز از مشتریان دریافت می‌ شود.

قادری در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری گفته بود: با تجاری شدن تیبا2 این هفته قیمت نهایی آن مشخص و تا خرداد ماه تحویل مشتریان می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان اینکه مشتریان خودروهای پیش خرید شده یک سود مشارکت دارند، افزود: در تحویل خودروهای تیبا2 مبلغ پیش خرید شده ضربدر سود مشارکت محاسبه خواهد شدو به اضافه سود تأخیر براساس قیمت نهایی مابقی مبلغ از مشتریان دریافت می شود.

البته این مقام مسئول در شرکت سایپا در گفت و گوی دیگری ضمن تأکید براینکه "در سال 93 تمام تلاش خود را بر ایفای تعهدات خود نسبت به مشتریان عمل خواهیم نمود" در رابطه با عدم تحویل به‌موقع برخی از خودروهای پیش‌فروش شده این شرکت به مشتریان گفته بود: تعدادی از خودروها همانند تیبا2 قرار بود در اسفند سال 92 به مشتریان ارائه شود اما مشکلات تأمین قطعات باعث شد تا نتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم اما به مشتریان قول می‌دهیم تا پایان اردیبهشت ماه دعوت‌نامه‌های تیبا2 را دریافت خواهند نمود.




نظرات