1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. سایپا تحویل ساینا (فیس لیفت تیبا) را به مشتریان آغاز نمود

سایپا تحویل ساینا (فیس لیفت تیبا) را به مشتریان آغاز نمود

9 خرداد 1395
  • 5

گروه خودروسازی سایپا که از اواخر سال 94، پیش فروش محصول جدید خود یعنی ساینا را آغاز کرده بود، این روزها مشغول تحویل و واسپاری خودروها به مالکینشان است.

ساینا

با توجه به اینکه تحویل ساینا از اواخر اردیبهشت آغاز شده است، برخی مالکین با این خودرو تا دو هزار کیلومتر راه رفته اند و رضایت نسبی داشته اند. این رضایت بیشتر بخاطر وجود امکانات جدیدی است که در تیبا وجود نداشت و همین تجهیزات رفاهی باعث شده تا به چشم مالکین، ساینا خودرویی متمایز از تیبا باشد. این روزها سایپا نسخه فول EX ساینا را به دست مشتریان می سپارد که به امکاناتی چون دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، آینه ها و شیشه های برقی، سنسور پارک عقب، رینگ اسپرت، سیستم تهویه اتوماتیک و… مجهز است. مشخصات فنی این خودرو مانند تیبا بوده و تنها در بخش امکانات و قسمت هایی از بدنه متفاوت ظاهر می شود. حضور این خودرو در بازار باعث شده تا کم و بیش ساینا را در نمایشگاه ها ببینیم و قیمت های مختلفی را برای آن بشنویم. البته که قیمت گذاری نمایشگاه داران برای این نوبرانه سایپا تقریبا هماهنگ شده است و اکثرشان در یک بازه قیمتی، برای ساینا EX قیمت تعیین کرده اند.

امروز اگر قصد خرید ساینا EX را از نمایشگاه داران داشته باشید، قیمتی بین 28 الی 29 میلیون را به شما اعلام می کنند. این در حالی است که سایپا قیمت این محصول را 27 میلیون و 750 هزار تومان تعیین کرده است و با ثبت نام قبلی، با توجه به سود مشارکت، ساینا را با قیمتی کمتر از عدد اعلامی به مشتریان تحویل می دهد. نسخه SX ساینا که امکاناتی مشابه با تیبا SX دارد و از داشتن شیشه برقی عقب، آینه های برقی و سیستم تهویه اتوماتیک محروم است، در کارخانه 26 میلیون و 850 هزار تومان قیمت گذاری شده است و به ندرت در بازار یافت می شود و حداکثر با قیمتی حدود 27 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

ساینا خودرویی است که به عنوان نسخه فیس لیفت تیبا معرفی می شود و این روزها در سایپا کاشان در حال تولید است. برنامه تولیدی این شرکت برای ساینا، بیشتر روی نسخه EX بوده و در بازدیدی که چند وقت پیش از خط تولید آن داشتیم، متوجه شدیم که نسخه فول ساینا مشتری بیشتری دارد و به مراتب اهداف تولیدی بیشتری را برای سایپا تعیین می کند.

ساینا

منبع: دنیای خودرو



نظرات

  • اصغر ریسی اصغر ریسی (26 تیر 1396 ساعت 13:12)

    میشه یا پیش پرداخت ده میلیون و هرماه ی تومن با چک کارمندی خرید کرد

  • حسام حسام (9 خرداد 1395 ساعت 22:19)

    دوستان تیبا دار حسادت نکنن واقعا عالیه

  • محمدرضا محمدرضا (9 خرداد 1395 ساعت 21:24)

    سوراخو پیدا کردن چراغ عقب ، جلو ، جلو پنجره وسپرخودرو از رده خارجو تغییر میدن اسمشو میذارن تحول ،خداد تومن میکشن روش ما رو هم جیگر فرض میکنن.

  • سجاد سجاد (9 خرداد 1395 ساعت 14:45)

    ترکیبی از: دنا و رانا و تیبا و ریو و کاملا مزخرف و گران
    کیلویی هم بخوای بخری 10 میلیون هم نمیشه
    باید اول چرخ رو درست کنیم تا به دوچرخه دست پیدا کنیم.
    با تشکر از سایت car.ir

  • علی علی (9 خرداد 1395 ساعت 11:00)

    دندش دستیه می زنه تو ذوق