1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تحویل 2 هزار تیبا 2 به نمایندگی‌ها

تحویل 2 هزار تیبا 2 به نمایندگی‌ها

24 خرداد 1393
  • 0

حسن عموزاده قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سایپا با حداکثر توان خود در این نمایشگاه شرکت کرده است اظهار داشت: در این نمایشگاه از 5 دستگاه خودروی ساینا،v5,cs230,h200,eado رونمایی کرد.

وی ادامه داد:خودروی eado وcs230 در 6 ماهه دوم امسال تولید می شوند. وی با اشاره به اینکه نمایندگی‌ها فروش ویژه گذاشته‌اند افزود: این فروش ویژه نقدی و اقساطی تنها به نمایشگاه فارس اختصاص دارد.

عموزاده با تأکید بر اینکه توسعه قطعه سازی استان فارس مهمتر از خودروسازی است گفت: 80 درصد ارزش افزوده خودروسازی از قطعه سازی تأمین می‌شود. به گفته وی حدود 18درصد از قطعات سایپا از استان فارس تأمین می‌شود که ارزش افزوده‌ای را در این استان ایجاد می‌کند.

عموزاده در خصوص فروش سایپا در استان فارس اظهار داشت: پس از استان‌های تهران، خراسان و اصفهان استان فارس چهارمین استان پرفروش ما است.

20 تیرماه شاهد تردد تیبا 2 در خیابان‌ها خواهیم بود

قائم مقام سایپا در پاسخ به باشگاه خبرنگاران در خصوص زمان تحویل تیبا 2 به مردم با بیان اینکه بابت تأخیر پیش امده از مردم عذرخواهی می‌کنیم تصریح کرد: تا زمانی که از کیفیت خودروی تولیدی مطمئن نباشیم آن محصول را به بازار عرضه نمی‌کنیم.

وی افزود: روز گذشته 2 هزار دستگاه تولیدی تیبا 2 به نمایندگی‌ها تحویل داده شد که فرآیند شماره‌گذاری را سپری خواهند کرد. به گفته وی، 20 تیرماه شاهد تردد تیبا 2 در خیابان‌‌ها خواهیم بود همچنین جریمه تأخیر طبق قرارداد به مشتریان پرداخت خواهد شد.

قائم مقام سایپا همچنین در خصوص برنامه صادراتی امسال سایپا گفت: امسال برنامه صادرات 55 هزار دستگاه خودرو در دستور کار است که در این راستا قرارداد 25 هزار دستگاه را با کشور عراق نهایی کرده‌ایم.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال 3 هزار دستگاه به مصر و 1500 دستگاه به آذربایجان و تعدادی به الجزایر، روسیه و سنگال داشتیم.




نظرات