1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. سوزوکی ویتارا شماره‌گذاری نمی‌شود

سوزوکی ویتارا شماره‌گذاری نمی‌شود

10 مهر 1396
  • 7

20 روزی است که شماره گذاری گراندویتارا متوقف شده و نمایندگی های ایران خودرو هم پاسخی به خریداران این خودرو نمی دهند و همین امر مردم را سرگردان و بلاتکلیف کرده است.

سوزوکی ویتارا شماره‌گذاری نمی‌شود

این روزها دردسرهای مردم در خرید خودرو به محصولات خارجی هم سرایت کرده به نحوی که خریداران با وجود پرداخت پول در تحویل خودروهای خود با مشکل مواجه هستند. به عنوان نمونه حدود 20 روزی است که شماره گذاری گراند ویتارا انجام نمی‌شود و همین امر خریدارن را در تحویل خودروهای خود سرگردان و بلاتکلیف کرده است.

گفته می‌شود مصرف بالای بنزین این خودرو و عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی از جمله عوامل مهم عدم شماره گذاری گراندویتارا است. در این شرایط نمایندگی‌های ایران خودرو هم پاسخی برای عدم تحویل این خودروها به متقاضیان نداشته و امروز و فردا می‌کنند. جالب اینکه اخیراً ایران خودرو علی‌رغم شماره گذاری نشدن گراندویتارا در اطلاعیه ای پیش فروش این محصول را آغاز کرده است.



نظرات

  • ایرانی ایرانی (11 مهر 1396 ساعت 13:51)

    پس چرا جلوی واردات ماشینهایی که مشکل دارن رو نمیگیرن و یا اینکه از قبل به مردم اطلاع رسانی نمیشه . چرا کاسه کوسه ها سر مردم باید بشکنه . اگه ته قضیه بری احتمالا آقازاده ها وارد کننده خودرو هستند چون به اونا زورشون نمیرسه ، تلافی شو سر مردم در میارن.

  • aydin aydin (11 مهر 1396 ساعت 02:58)

    این اشغال ک ی زمانی 30 تومن بعنوان خزترین شاسی بلند بود الان شده 160 تومن و کلی هم با کلاس؟!؟!؟!؟!

  • Hamid Hamid (10 مهر 1396 ساعت 22:21)

    چه مسخره بازیه تو این مملکت،اشغالای ایرانیو که استاندارد ۳۰سال پیشو نداره پلاک میکنن ولی اینو به بهانه استاندارد نبودن پلاک نمیکنن

  • علی اللهیاری علی اللهیاری (10 مهر 1396 ساعت 17:26)

    سلام
    ازاینکه رسانه ها بیست روز عقبند ویا کلا"خوابند متاسفم
    این مشکل فقط مربوط به سوزوکی نیست کپچر و هایما رو هم به این لیست اضافه کنید.
    شما رو بخدا اطلاع رسانی کنید تا یکی بلاخره به داد ما مشتری ها برسه بیست روزه که نقدی هایما گرفتم گوشه پارکینگ خونه داره خاک میخوره.
    کلی ضرروزیان کردم هیچکس هم پاسخگو نیست ایران خودرو میگه وظیفه ما تحویل خودرو بوده بقیه اش با ناجاست.برید شکایت کنید.وخیلی چرندیات دیگه.ادم نمیدونه تو این مملکت دادشو پیش کی ببره.مراجع قضایی هم میگن این مورد قابل پیگیری نیست.اخه گناه ما چیه.

  • Dd Dd (10 مهر 1396 ساعت 16:28)

    فقط میتونم بگم ل.... به خودروساز داخلی و ل.... به پلیس راهور ع... که دغدغه هر دوشون اذیت کردن مردم بیچارس
    من خودم ۱۱ شهریور ماشینو تحویل گرفتم و امروز که ۱۰ مهره هنوز پلاک نکردن

  • جعفری جعفری (10 مهر 1396 ساعت 16:22)

    البته پژو پارس من فرق میکنه ۶و نیم میسوزونه
    ممنونم

  • امیر امیر (10 مهر 1396 ساعت 15:22)

    اولا که جدیداش یورو پنجه و ۸.۵ لیتر میسوزونه این کجاش زیاده؟! دردشون الایندگی نیست. اگه اینجوریه پرشیا که ۱۲ لیتر میسوزونه چرا اونو پلاک گذاری میکنن؟