1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. دور دوم پیش‌ فروش رنو ساندرو توسط سایپا

دور دوم پیش‌ فروش رنو ساندرو توسط سایپا

23 آذر 1394
  • 0

شرکت پارس خودرو یکی از جدیدترین محصولات خود را به بازار معرفی کرده و قرار است از هفته آینده این خودروی هاچ بک که محصول مشترک رنو و پارس خودرو است، به بازار عرضه شود.

خودرو ساندرو برای سلیقه های ایرانیان مطلوب بوده و به عنوان خودروی هاچ بک، فضای خوب و راحتی برای سرنشینان داشته و از صندوق عقب با حجم مناسب برخوردار است که باعث می شود تا خانواده های ایرانی برای حمل بار و نشیمن راحت در مسافرت های بین شهری دغدغه ای نداشته باشند. طول ساندرو از تندر 90 کوتاه تر بوده که برای فضاها و معابر شهری نیز خودرویی ایده آل است. ساندرو به دلیل راحتی صندلی ها و مبلمان مناسب و امکان دسترسی کامل سرنشینان به صندق عقب و همچنین افزایش ظرفیت حمل بار در مواقع اضطراری، خودرویی ایده آل برای استفاده ی خانواده ها است.

فرمان شیک و متناسب با فرم داخلی خودرو و امکانات پخش برروی غربیلک فرمان باعث جذابیت بیشتر ساندرو شده است.

با بررسی های فنی ساندرو، شتاب و قدرت این هاچ بک تند و تیز در سربالایی ها و مسیرهای مسطح همانند تندر 90 ( بلکه با توجه به وزن کمتر نسبت به تندر 90 ) فوق العاده است و رانندگی لذت بخشی را در ذهن راننده و سرنشینان ماندگار می کند.مصرف پایین سوخت و تسلط راننده به هنگام رانندگی در فضاهای محدود باعث شده است تا ساندرو، خودرویی راحت برای رانندگان مبتدی و محتاط باشد. از طرفی جوانان که طرفدار چابکی و شتاب و قدرت توامان در رانندگی هستند، ساندرو می تواند انتظارات آنان را برآورده نماید.

به اطلاع متقاضیان محترم می رساند، شرایط پیش فروش ساندرو به صورت محدود به شرح جداول ذیل اعلام می گردد.

بهای کلی رنو ساندرو در مدل دنده ای و اتوماتیک :

 دور دوم پیش‌فروش رنو ساندرو توسط سایپا

شرایط پیش فروش آذرماه با موعد تحویل اسفند 94 :

 دور دوم پیش‌فروش رنو ساندرو توسط سایپا

مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا مراجعه فرمایند .

منبع سایپا


نظرات