1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. سمند پردیس به مرحله تولید نرسید

سمند پردیس به مرحله تولید نرسید

9 اسفند 1393
  • 4

سمند پردیس قرار بود یکی از مدل‌های آتی سمند باشد . این محصول را ایرا‌ن‌خودرو برای طبقه متوسط به بالا در نظر گرفته بود. طراحی این خودرو در قسمت پشت بسیار شبیه به محصولات کره‌ای است. طراحی جلو نیز تا حدودی شبیه به محصولات فولکس‌واگن است. این محصول پیش‌بینی می‌شد در بازار به خوبی فروش کند و مردم از آن استقبال بسیار زیادی کنند ، اما به مرحله تولید نرسید و تنها در حد چند نمونه ساخته شده در مرکز تحقیقات ایران خودرو ماند .

سمند پردیس دارای موتور از نوع XU7JP4 با قدرت 81 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه و سرعت 185 کیلومتر در ساعت است. از نظر ظاهری با سمند معمولی بسیار فرق دارد، چراغ های جلو و عقب با استفاده از طرح لنز نوری و قرار دادن چراغ راهنما در اینه های بغل و همچنین رینگ و لاستیک اسپورت زیبایی خاصی را به آن داده است. امکاناتی که اعلام شده است به شرح ذیل می باشد:

۱- مانیتور از نوع LCD با قابلیت پخش برنامه های تلویزیونی

۲- سیستم پخش DVD و MP3 با قابلیت دریافت برنامه های رادیویی

3- سیستم Cruise control

4- صندلی های برقی

 سمند پردیس به مرحله تولید نرسید

منبع Carnet.ir


نظرات

  • مهرشاد مهرشاد (13 آبان 1397 ساعت 16:46)

    تا این تعرفه هایی که روی خودرو های خارجی گذاشتن برندارن تا اخر عمرمون باید مثل روسا که از سال 1950 تا 1995 لادا سوار میشدن ما هم باید این اشغالا رو باید سوار شیم و وقتی تعرفه ها رو بردارن مردم میرن ماشین خارجی میخرنو و کسی دیگه به سایپا و ایرانخودرو نگاه نمیکنه و بعد اونا برای اینکه روشکست نکنن مجبورن این طرح های خوب رو بیرون بدن و خودرو های خوبی بسازن تا مردم از ماشین ایرانی حمایت کنن و بخرن الان چون تعرفه ها زیاده اینا میگن برای چی باید خودمون رو به زحمت بندازیم ماشین خوب بسازم و همین رو به مردم میدن و خودشونو راحت میکنن و به فکر مردم نیستن چون میدونن مردم مجبورن این ماشین ها رو بخرن

  • محمد استون محمد استون (10 اسفند 1393 ساعت 08:34)

    این مدل قدیمیه ! مدل های سمند پردیس و زوبین و کوپه مال زمان مدیرعاملی منوچهر منطقی بود که کلاً کنسل شدن.

  • آفرین آفرین (9 اسفند 1393 ساعت 19:20)

    مگر از یک نوع خودرو چقدر باید مدل مختلف با اختلافات جزیی ساخته شود ، دیگر بس است ، لطفا مدل عوض کنید .

    پوریا ایرانی پوریا ایرانی (9 اسفند 1393 ساعت 21:30)

    فکر کنم اینا تا اخر عمر هرچی عرضه کنند با پسوند سمند باشه