1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. امداد نوروزی سایپایدک از 26 اسفند تا 14 فروردین برگزار می‌شود

امداد نوروزی سایپایدک از 26 اسفند تا 14 فروردین برگزار می‌شود

17 اسفند 1394
  • 0

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا از برگزاری طرح امداد نوروزی سایپایدک از 26 اسفند تا 14 فروردین خبر داد.

مهندس مصطفی وحیدزاده با اعلام این خبر افزود: در طرح خدمات و امداد نوروزی سال 95، بالغ بر 450 نمایندگی سایپا یدک با بیش از 4500 نفر نیرو در سراسر کشور به ارائه خدمات تعمیرگاهی به هموطنان خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در تعیین نمایندگی‌های کشیک به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که کلیه خودروهای تولیدی گروه سایپا در تمام شهرهای کشور در طول تعطیلات نوروزی تحت پوشش خدمات تعمیرگاهی قرار گیرند، همچنین در کلان شهرها و شهرهای سیاحتی – زیارتی، نمایندگی‌های مجاز منتخب به صورت شبانه‌روزی پذیرای مشتریان محترم خواهند بود.

مهندس وحیدزاده یادآور شد: در طرح امداد نوروزی سال 95 سایپا، 420 واحد امدادی مشتمل بر 280 پایگاه روزانه، 55 پایگاه شبانه‌روزی و 85 واحد درون شهری با 500 نفر امدادگر آماده ارائه خدمات امدادی هستند. همچنین کلیه واحدهای امدادی به سامانه ردیاب (AVL) مجهز هستند و عملکرد آنها از طریق این سامانه، بازدیدهای میدانی مستمر و سایر ابزارهای کنترلی تحت نظارت قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سایپایدک درباره ساز و کارهای پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح امداد نوروزی نیز توضیح داد: در طول اجرای طرح امداد نوروزی، بالغ بر 120 نفر در شرکت‌های امداد خودرو سایپا و سایپایدک وظیفه پشتیبانی شبکه نمایندگی‌های مجاز و ناوگان امدادی و مرکز امور مشتریان گروه سایپا و مرکز تماس امداد خودرو سایپا را انجام خواهند داد. همچنین به منظور نظارت بر اجرای طرح، دفاتر منطقه‌ای حضور فعال خواهند داشت و پیش‌بینی می‌شود بالغ بر 130 نفر در هر روز کنترل و نظارت بر اجرای درست طرح را بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به ارسال کلیه قطعات مورد نیاز به نمایندگی‌های سایپا یدک در راستای اجرای طرح امداد نوروزی، گفت: در جریان طرح امداد نوروزی شرکت سایپایدک ناوگان خودرویی و خدماتی در این بخش بازسازی و افزایش یافته و امید است با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته،در نوروز امسال بتوانیم خدمات مناسبی را به مشتریان گروه خودروسازی سایپا ارائه نماییم.

مدیرعامل سایپایدک اظهار داشت: وظیفه شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است و با توجه به حجم سفرهای نوروزی، نمایندگی‌های منتخب سایپا آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

مهندس وحیدزاده کیفیت در خدمات را اصل اساسی و مهم در جلب رضایت مشتریان دانست و گفت: شبکه خدمات پس از فروش با تمام توان در تلاش است بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه نماید.

وی یادآور شد: مرکز تماس شرکت امداد خودرو سایپا با شماره‌های 096550 و 02184444 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان محترم می‌باشد.

منبع سایپا


نظرات