1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. 20 درصد تخفیف در بسته نوروزی سایپا یدک

20 درصد تخفیف در بسته نوروزی سایپا یدک

26 بهمن 1394
  • 0

معاون بازرگانی سایپایدک می گوید طرحی آماده اجرا شده است که در آن صاحبان تیبا و پراید می توانند برخی قطعات لازم خودروی خود را با تخفیف های چندین درصدی تهیه کنند.

سید عباس میرحسینی با بیان این مطلب افزود: تمام دارندگان خودروهای پراید و تیبا با مراجعه به نمایندگی های مجاز سایپا می توانند بسته هایی شامل روغن، فیلتر هوا و فیلتر روغن را دریافت کنند.

وی در همین رابطه ادامه داد: دارندگان خودروهای تیبا هم اینک می توانند بسته مذکور را از نمایندگی ها دریافت کنند اما روغن موتور، فیلتر هوا و فیلتر روغن خودروهای پراید از هفته آینده در نمایندگی های مجاز سایپا موجود خواهد شد.

این مقام مسئول در شرکت سایپایدک در خصوص تخفیف هایی که بر روی این بسته به خریداران داده می شود توضیح داد: بسته نوروزی برای دارندگان خودروی پراید در تمامی مدل ها 22 درصد و برای دارندگان تیبا 18 درصد خواهد بود.

حسینی به دارندگان 2 محصول پر فروش سایپا پیشنهاد کرد: با توجه به نزدیکی عید نوروز و سفرهای متعددی که هموطنان با اتومبیل خود خواهند رفت بسته نوروزی سایپا یدک را هر چه سریعتر از تمامی نمایندگی های مجاز سایپا در سراسر کشور دریافت کنند.

معاون بازرگانی سایپایدک در پایان خاطر نشان کرد: روغن، فیلتر هوا و فیلترهای هوایی که به همین منظور در نمایندگی ها توزیع شده به اندازه کافی است و امیدواریم کمبودی در این بسته ها مشاهده نشود البته در صورت کمبود باز هم توانایی این وجود دارد در زمانی اندک محتویات بسته نوروزی سایپایدک به صورت فوری به نمایندگی ها ارسال شود.

منبع سایپا


نظرات