1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. کسب تندیس بلورین جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی توسط سایپایدک

کسب تندیس بلورین جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی توسط سایپایدک

7 اسفند 1393
  • 1

سازمان خدمات پس از فروش سایپا (سایپایدک)، به عنوان تنها شرکت خدمات پس از فروش صنعت خودرو برای دومین سال متوالی و با رشد امتیاز نسبت به سال گذشته، موفق به کسب تندیس بلورین جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی کشور شد.

در دوازدهمین دوره جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی کشور که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، تندیس بلورین و لوح سپاس این جایزه به شرکت سایپایدک اعطا گردید.

اجرای موفقیت‌آمیز استراتژی‌ها در راستای تحقق چشم‌انداز مطلوب شرکت از طریق اعمال مدیریت صحیح نسبت به تغییرات پیش رو و همچنین استفاده بیش از پیش از ابزارهای پر قدرت بهینه‌کاوی در سال‌های اخیر ضمن آنکه منجر به بهسازی مداوم فرآیندهای کاری سایپایدک شده، مهمترین عامل موفقیت سایپایدک در کسب تندیس بلورین جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی است.

در این راه، شرکت سایپایدک از توجه به نیازهای جدید مشتریان داخلی و خارجی خود غافل نمانده است، به گونه‌ای که کسب و کارهای جدید بر مبنای نیازهای مشتریان را طراحی و به اجرا گذاشته است. کارت نارنجی نماد تحول در خدمات پس از فروش سایپا است و خوشبختانه مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا نیز توجه ویژه‌ای به امر خدمات پس از فروش نموده‌اند.

لازم به ذکر است شرکت سایپایدک از سال 85 فرآیند جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی را دنبال کرد و در سال‌ 86 موفق به کسب جایزه تعهد به تعالی شد و در سالهای 87 تا 89 تقدیرنامه‌های 3 و 4 ستاره را دریافت کرد. این شرکت پس از دو سال الگوبرداری از خودروسازان برتر خارجی و همچنین اصلاح فرآیندها، در سال گذشته نیز به عنوان تنها شرکت از میان شرکت‌‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور و حتی تنها شرکت در زنجیره ارزش صنعت خودرو، توانست با کسب تندیس بلورین، جایگاه خود را بهبود بخشد. علاوه بر این، کسب مقام صادرکننده نمونه از دیگر افتخارات سایپایدک در سال 93 به شمار می‌رود.



نظرات

  • آفرین آفرین (7 اسفند 1393 ساعت 08:41)

    بهره وری اگر منظور همان سود دهی است بله کاملا درست حق سایپا می باشد .