1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. رکورد فروش محصولات سایپا در دهه فجر شکسته شد

رکورد فروش محصولات سایپا در دهه فجر شکسته شد

28 بهمن 1394
  • 0

استقبال چشمگیر مشتریان گروه خودروسازی سایپا از شرایط فروش ویژه ایام دهه مبارک فجر، رکورد فروش خودرو در سال ۹۴ را شکست و بار دیگر حمایت هم میهنان گرامی را از تولید داخلی و صنعت خودروی کشور بر همگان روشن ساخت.

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اعلام خبر فوق گفت: میزان ثبت نام در آغاز طرح فروش ویژه دهه مبارک فجر، به طور متوسط 1900 پرونده در روز بوده اما در روزهای اخیر این تعداد به حدود 3000 پرونده ثبت نامی افزایش یافته است.

وی افزود: در سال جاری، با تامین منابع دولتی توسط سیستم بانکی کشور، بیشترین فروش روزانه محصولات گروه سایپا در طرح تسهیلاتی دولت در آبان ماه ثبت شده بود اما با استقبال گسترده مردم فهیم کشور از طرح ویژه دهه مبارک فجر، بدون هرگونه حمایت خاصی، رکورد فروش در طرح تسهیلاتی دولت شکسته شد.

وی این حجم از فروش را نشانه های مثبت خروج از رکود در صنعت خودرو کشور اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش قابل توجه ارزش سهام خودروسازی سایپا و استقبال عمومی از محصولات متنوع این گروه، افق روشنی برای سرمایه گذاران این صنعت متصور هستیم.

تقی زاده ضمن تشکر و قدردانی از هم میهنان گرامی که همچون گذشته پشتیبان و حامی صنعت خودروی کشور بوده اند، خاطر نشان ساخت: امیدواریم با افزایش کیفیت محصولات تولیدی و بهبود خدمات فروش و پس از فروش، بتوانیم پاسخگوی لطف و اعتماد مردم به صنعت خودرو کشور باشیم.



نظرات