1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. شراکت شرکت‌های معتبر با خطوط رنگ سایپا

شراکت شرکت‌های معتبر با خطوط رنگ سایپا

17 آذر 1394
  • 0

 شراکت شرکت‌های معتبر باخطوط رنگ سایپا

مدیر تولید رنگ سایپا در گفتگو با شبکه تلویزیون NHK ژاپن گفت: فرآیند چرخه تولید رنگ در سایپا با توجه به دستگاه های مدرنی که در این شرکت وجود دارد، بسیار بالا است و شرکت های خارجی تمایل زیادی دارند تا با سایپا همکاری داشته باشند که ایجاد این همکاری منوط به رعایت کیفیت و گذراندن استاندارد های آزمایشگاهی است.

بهنام آلبا ضمن اشاره به همکاری خوب گروه سایپا و نیسان ژاپن گفت: گروه خودروسازی سایپا قبل از آغاز تحریم های بین المللی همکاری بسیار خوبی با شرکت نیسان ژاپن در قالب تولید محصولات با کیفیتی همچون نیسان ماکسیما، نیسان قشقایی، نیسان تیانا و وانت پیکاپ داشته است و امیدواریم در آینده ای نزدیک مجددا همکاری بین ما و شرکت های ژاپنی آغاز گردد.

وی گفت: در تحریم ها مجبور شدیم تا نسبت به داخلی سازی با تمام توان و استفاده از نیروهای متخصص داخلی گام برداریم ولی در ادامه حرکتمان و با حضور کشورهای پیشرفته می توانیم همچون گذشته همکاری مناسبی با شرکت های معتبر داشته باشیم و اگر شرکت های خارجی بخواهند وارد بازار ایران شوند و با شرکت سایپا همکاری داشته باشند باید بتوانند با رعایت استانداردهای آزمایشگاهی به همراه ورود دانش و تکنولوژی جدید به ایران این شرایط را ایجاد کنند.

آلبا با اشاره به توانمندی و برخورداری از تجهیزات مدرنی که سایپا در چرخه تولید رنگ برخوردار است گفت: خط رنگ سایپا قابلیت رنگ 44 دستگاه در ساعت را دارد و می تواند ظرفیت خود را بالاتر هم ببرد.

وی گفت: سایپا با توجه به گارانتی 3 سال رنگ محصولات خود اگر چه از شرکت رنگ طیف سایپا یک برند معتبر داخلی ایجاد کرده است و در زمینه تولید رنگ با کیفیت، بسیار توانمند و فعال است ولی بدلیل حجم انبوه محصول در چرخه تولید خودرو باید از شرکت های خارجی استفاده کند.

مدیر تولید رنگ سایپا در پایان گفت: شرکت سایپا با توجه به تجهیزات پیشرفته در خطوط مختلف سالن های رنگ خود علاوه بر 3 خط آستر، دارای قابلیت12 خط رنگ همزمان می باشدکه با این حجم تولید آماده همکاری با شرکت های مختلف بین المللی که بتوانند استانداردهای کیفی ما را پاس نمایند، می باشد.



نظرات