1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. افزایش خدمات آنلاین سایپا

افزایش خدمات آنلاین سایپا

14 تیر 1394
  • 1

گروه خودرو سازی سایپا در راستای مشتری مداری و افزایش رضایت مشتریان ،خدمات غیر حضوری سایت فروش اینترنتی خود را افزایش داد.

گروه خودرو سازی سایپا، در راستای تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق مصرف کننده و با هدف کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در زمان، امکانات قابل توجه ای را از ابتدای سال ۹۴ به سایت اینترنتی فروش خود اضافه کرده است.

مشتریان محترم از این پس می توانند ودیعه خرید خودرو را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری به نمایندگی گروه سایپا پرداخت کنند، که یکی از ویژگی های آن، سرعت در ثبت نام در طرح های پیش فروش می باشد که از طریق گروه خودرو سازی سایپا اعلام می شود.

پرداخت مابه التفاوت در زمان دریافت دعوت نامه از طرف مشتری، از دیگر خدماتی است که در سایت فروش اینترنتی سایپا ایجاد شده است، در گذشته این مرحله از کار از طریق حضوری و توسط نمایندگی های مجاز فروش صورت می گرفت و با افزایش این آپشن صرفه جویی در زمان و انرژی صورت می گیرد.

علاوه بر این در صورت برگشت چک های مشتریان در خصوص پرداخت به شرکت سایپا، این امکان وجود دارد که از طریق سایت فروش و به صورت آنلاین، مبلغ مورد تعهد را به حساب شرکت سایپا واریز کرده و با مراجعه به نمایندگی چک خود را دریافت نمایند.

یکی دیگر از مواردی که کماکان مشتریان را با مشکل مواجه می کرد، مفقود شدن سند خودرو و مراحل درخواست سند المثنی بود، خوشبختانه امکان درخواست اینترنتی و غیر حضوری در خصوص صدور سند المثنی در سایت فروش گروه خودرو سازی سایپا نیز فراهم شده است.

تسویه حساب زودتر از موعد از دیگر امکانات جدیدی است که مشتریان محترم می توانند در صورت تمایل در سایت فروش اقدام به پرداخت اقساط خود نمایند.

گفتنی است با توجه به امکانات اضافه شده به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir مشتریان می توانند به راحتی و با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولات این گروه نمایند.



نظرات

  • محمد استون محمد استون (14 تیر 1394 ساعت 09:12)

    جالبه پراید دیگه فروشً فوری نداره !