1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. قیمت‌های «سابرینا» اعلام شد

قیمت‌های «سابرینا» اعلام شد

12 بهمن 1392
  • 1

شرکت نیرو خودرو آسیا مجری انحصاری فروش محصولات دیار خودرو قیمت خودرو اتوماتیک سابرینا را اعلام کرد. قیمت خودرو اتوماتیک سابرینا صندوق دار 54 میلیون و هاچ بک آن 53 میلیون و 500 هزار تومان است.

بنابراین گزارش، این شرکت به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر خودرو هاچ بک سارینا را با 2 میلیون تومان تخفیف و با قیمت 51میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد کرد.

فروش این خودروها به دو صورت نقدی و اقساطی توسط نمایندگی‌ها صورت می‌پذیرد که در صورت خرید اقساطی، مبلغ 30 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت از مشتریان دریافت می شود و مابقی آن نیز زمان تحویل خودرو که از 15 اسفند ماه سال جاری به بعد(تا 90 روز کاری) دریافت خواهد شد.

این خودرو اتوماتیک در فروش نقدی تا قبل از سال جدید و در رنگ‌های خاکستری‌، سفید، زیتونی و قرمز به مشتریان تحویل داده می‌شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 49713 تماس بگیرند.




نظرات

  • سیامک سیامک (12 بهمن 1392 ساعت 20:30)

    با عرض سلام به دوستان و ادمین محترم.این گاری با دو ستاره از تست NCAP رد شده و در سرعتهای بالای 65 کیلومتر صدمات جبران ناپذیری به نواحی سر و لگن سرنشینان جلو وارد میکنه.لباس مرسدس کلاس بی براش خیلی گشاده.متاسفانه بجز زیبایی چیزی برای عرضه نداره.یا پروردگار برای این گاری باید 50 ملیون پول بی زبون رو حروم کرد.به قول پدرم ماشین چینی هم خودتو میبره هم آبروتو هم جونتو