1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. وانت دو کابین ریچ وارد ناوگان شهرداری شد

وانت دو کابین ریچ وارد ناوگان شهرداری شد

3 اسفند 1393
  • 1

 وانت دو کابین ریچ وارد ناوگان شهرداری شد

طی مراسمی با حضور مدیران عامل و معاونین شرکت های پارس خودرو و شهربان و حریم بان شهرداری تهران 30 دستگاه خودرو ریچ به ناوگان خودرویی شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران تحویل داده شد.

در این مراسم ناصر آقامحمدی- مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به سابقه درخشان این شرکت در تولید خودرو با کاربری مختلف گفت : این شرکت موفق به ارائه محصولی شده که در بخش خدمات اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

آقامحمدی با خاطرنشان کردن این مطلب که سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی از محصولات این شرکت استفاده می کنند گفت :کیفیت بالا, قیمت رقابتی , خدمات پس از فروش گسترده , مهمترین شاخصه محصولات پارس خودرو است.

مدیرعامل پارس خودرو با تاکید بر اهمیت خدمات پس از فروش گفت : خدمات پس از فروش بخش مهمی در اقتصاد و جذب مشتری است که پارس خودرو با برنامه ریزی در تامین قطعات این خودرو و بهره مندی از شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا در سراسر کشور تمامی تلاش خود را در جهت ارائه خدمات بهتر و با سرعت بالا به مشتریان می کند.

آقامحمدی در خصوص امکان عرضه وانت دوکابین ریچ با کاربری های متفاوت گفت:پارس خودرو در زمینه تولید وانت دوکابین ریچ با کاربری های مختلف اقدامات فراوانی انجام داده و امکان ارائه این محصول باتوجه به نیاز و تجهیزات مورد نیاز مشتریان وجود دارد.

در این مراسم که معاون مالی اداری و فنی و اجرایی شرکت شهربان و حریم بان و قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و مدیران عامل شرکت های پیمانکار شهرداری و تعدادی از پرسنل خط تولید پارس خودرو حضور داشتند، احسان اله شریفی-مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با ابراز خرسندی به دلیل استفاده از تولیدات داخلی برای انجام ماموریت های شهرداری تهران گفت : مجموعه شهرداری تهران به دلیل اهمیت خدمت رسانی به مردم در نظم و مبلمان شهری سعی در استفاده از بهترین محصولات تولیدی داخل دارد و مجموعه شهرداری تهران به دلیل استفاده از محصولات پارس خودرو در ناوگان ترابری خاطره خوب و شیرینی از شرکت پارس خودرو دارد.

وی در خصوص علت انتخاب وانت دوکابین ریچ برای پیمانکاران شهرداری گفت : انتخاب این محصول, براساس یک پروسه تحقیقاتی و کارشناسی دقیق و فنی در بین خودروهای دو دیفرانسیل تولیدی در کشور بوده و در نهایت وانت دوکابین ریچ پارس خودرو انتخاب شده است.

شریفی با اشاره به نگرانی پیمانکاران از خدمات پس از فروش این خودرو گفت: خوشبختانه پارس خودرو به دلیل بهره گیری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش و نمایندگی های متعدد فروش در سراسر کشور اعتماد بسیار خوبی در این خصوص برای ما به وجود آورده است.



نظرات

  • آفرین آفرین (3 اسفند 1393 ساعت 07:18)

    مبارک شهربانان باشد امید که چرخشان بگردد .