1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. رنو سرویس، خدمتی نو از نگین خودرو

رنو سرویس، خدمتی نو از نگین خودرو

30 خرداد 1394
  • 0

 رنو سرویس، خدمتی نو از نگین خودرو

شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی شرکت رنو فرانسه در ایران، علاوه بر وارد کردن جدیدترین و به روز ترین محصولات رنو به کشور و ایجاد تنوع در سبد محصولات خود، در نظر دارد تا با ارائه خدمات جدیدی در سطح ایران، خود را از سایر نمایندگی‌ها و برندهای فعال در کشور متمایز کند.

نادر آقایی، مدیر خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو، اعلام داشت: در این طرح که مبتنی بر بازاریابی خدمات است، شرکت نگین خودرو با بازدیدهای متوالی از پیش تعیین شده، روند عملکرد قطعات را تحت نظر دارد و بر اساس پیش بینی های علمی، تشخیص خواهد داد خودروی مورد نظر چه زمانی نیاز به سرویس دارد. در این راستا، بخش مدیریت سرویس و نگهداری شرکت نگین خودرو با هماهنگی قبلی در محل مورد نظر مشتری حاضر شده، نسبت به بازدید و بررسی خودرو اقدام کرده و در صورت نیاز به انجام تعمیرات بیمارستانی، خودرو را از مشتری تحویل گرفته و به یکی از نمایندگی های مرتبط با شرکت نگین خودرو انتقال می دهد و پس از انجام عملیات تعمیراتی، خودرو را دوباره نزد مشتری باز می‌گرداند. همچنین در صورتیکه عیوب تشخیص داده شده از نوع عیوب کلینیکی بوده که قابلیت رفع را در محل مشتری داشته باشد، همان موقع انجام و رفع ایراد خواهد شد. در این طرح، مشتری هیچگونه مسئولیتی نسبت به ایرادات خودرو خود نداشته و تماما و عینا مسئولیت ها به شرکت محول می گردد که در این حالت شرکت به طور کامل مسئولیت گارانتی قطعات را به عهده خواهد گرفت.

این طرح جدید و علمی، مزایای زیادی برای مشتریان و شرکت دارد. به طور مثال، مشکلاتی نظیرگرفتن وقت از نمایندگی ها و اتلاف زمان مشتریان در این طرح مرتفع می‌شود. همچنین دغدغه بانوان که برای حضور در تعمیرگاه‌ها معذوریت داشته و یا افراد پر مشغله‌ای که ایجاد وقت آزاد برایشان دشوار است، با انجام این طرح از بین می‌رود.

علاوه بر این، طرح فوق مزایای زیادی نیز برای شرکت دارد. در این طرح، شرکت منتظر اعلام ایراد از سوی مشتری نمی‌ماند و می‌تواند ایرادات را سریع‌تر شناسایی و مرتفع کند که مانع از بروز ایرادات بروی قطعات و سیستم‌های دیگر خواهد شد. همچنین هزینه‌های گارانتی با انجام این طرح از سوی شرکت، تحت نظارت و کنترل در خواهد آمد.

این طرح جدید جهت تمام محصولات نگین خودرو و در فاز اول آن در تهران و همزمان با عید سعید فطر، تحت عنوان عیدانه نگین خودرو اجرا شده و برای خریدارانی در نظر گرفته میشود که در این مقطع زمانی از شرکت، خودرو خریداری می‌کنند.



نظرات