1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. رامک خودرو در رالی خانواده شرکت می کند

رامک خودرو در رالی خانواده شرکت می کند

11 مرداد 1394
  • 0

رامک خودرو، نماینده رسمی شرکت سانگ یانگ کره جنوبی در راستای کمپین "حفظ جان کودکان" در رقابت اکو رالی خانوادگی شرکت خواهد کرد.

این شرکت در جهت ترسیم فعالیت های موثر فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی و مشارکت در کمپین های بین المللی، به عنوان نماینده انحصاری شرکت سانگ یانگ کره جنوبی در ایران در اولین دوره مسابقات رالی خانواده شرکت خواهد کرد.

این رقابت با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و گروه بین المللی مرسا در اوخر مرداد ماه(25، 26، 27) برگزار خواهد شد و رامک خودرو با مدل های شاسی بلند کایرون، رکستون، اکتیون و کوراندو در این رالی شرکت خواهد کرد.

خودرو های سانگ یانگ به دلیل کیفیت و ایمنی بالا، توانایی در عبور از مسیر های دشوار و همچنین راحتی در زمان تردد در جاده ها، به صورت ویژه از محور استان های تهران، البرز ، مازندران، گیلان و قزوین در این رالی حاضر خواهند بود.

در کمپین "حفظ جان کودکان"، هدف اصلی افزایش آگاهی در زمینه ایمنی کودکان در زمان تردد در خیابان ها و جاده ها است و رامک خودرو نیز به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خود در قبال آینده سازان کشور، با حضور در این رالی، حمایت خود را از اهداف این کمپین اعلام می کند تا از این طریق بتوان گامی در راستای کاهش تلفات سوانح رانندگی در کشور برداشت.

از سوی دیگر با توسعه رویکرد گردشگری در کشور، توجه به ایمنی خودرو ها در زمان سفر به یکی از اصلی ترین مسایل مورد توجه خانواده ها و جوانان تبدیل شده است و در این راستا خودرو های سانگ یانگ کره جنوبی به دلیل توانایی آفرود بالا و کیفیت و ایمنی مناسب، می توانند پاسخگوی نیاز های گردشگری کشور باشند و نقش یک "خودرو گردشگر" را ایفا کنند.

 رامک خودرو در رالی خانواده شرکت می کند

 رامک خودرو در رالی خانواده شرکت می کند

 رامک خودرو در رالی خانواده شرکت می کند

 رامک خودرو در رالی خانواده شرکت می کند



نظرات