1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ایرتویا، رامک خودرو و آرین موتور مورد توجه رسانه ها

ایرتویا، رامک خودرو و آرین موتور مورد توجه رسانه ها

18 اسفند 1394
  • 0

کدام شرکت های وارداتی خودرو در ارتباط با رسانه ها موفق تر بودند؟ این اولین سوال مطرح شده در این خصوص بود که موجب شد گروه تحقیقات و پژوهش «پرشین خودرو» شرکت های وارداتی خودرو در زمینه روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها را زیر ذره بین خود قرار دهد.

در این تحقیقق و پژوهش از خبرنگاران و روزنامه نگاران متخصص در زمینه خودرو در رسانه های تخصصی، خبرگزاری ها و روزنامه های سراسری و مرتبط با صنعت خودرو سوالاتی در خصوص وضعیت ارتباط با رسانه ها از شرکت های واردکننده خودرو پرسیده شده است.

یکی از سوالات این بوده که هر کدام از شرکت های واردکننده خودرو تا چه اندازه توانسته اند رضایت شما را در زمینه «اطلاع رسانی» لحاظ کنند؟

در این تحقیق و پژوهش شرکت «ایرتویا» که نماینده رسمی تویوتا در ایران است توانست بیشترین امتیار را کسب کند و رتبه اول را به دست آورد.

پس از ایرتویا، 2 شرکت اصلی در رقابت تنگاتنگ برای به دست آوردن جایگاه دوم بودند که در این میان گروه صنعتی «رامک خودرو» نماینده رسمی محصولات سانگ یانگ و مرکز فروش آئودی در ایران توانست رتبه دوم را به دست آورد.

رتبه سوم اما چندین بار و با توجه به آرای روزنامه نگارن میان چند شرکت واردکننده خودرو دست به دست شد تا بتواند خود را جز 3 شرکت واردکننده برتر در زمینه روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها جای دهد؛ این البته شرکت «آرین موتور» بود که با رقابتی بسیار نزدیک توانست جایگاه سوم را به دست آورد.

البته باید توجه داشت برخی از این شرکت ها هنوز آنچنان که باید و شاید سابقه چندانی در زمینه واردات خودرو ندارند و زمان می خواهد تا هم رسانه ها و هم مردم بیشتر آنها را شناسایی کنند. اسامی دیگر شرکت ها با توجه به رتبه کسب شده در ذیل می آید:

شرکت های مدیا موتور ، نگین خودرو، توان خودرو جی، پرشیا خودرو و گلرنگ موتورفامیلی هر 2 در یک جایگاه و با امتیاز یکسان، جیلران موتور و اطلس خودرو هر 2 در یک جایگاه و شرکت های آلفا موتور و آسان موتور نیز در رتبه هابزرگترین رضایت مندی مشتریان از آرین موتوری بعدی این بررسی قرار گرفت.

 ایرتویا، رامک خودرو و آرین موتور مورد توجه رسانه ها



نظرات