1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. استقبال کم نظیر از ساندرو استپ‌وی؟!!

استقبال کم نظیر از ساندرو استپ‌وی؟!!

28 شهریور 1396
  • 7

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: فروش اینترنتی ساندرو استپ وی از ساعت 11 روز یک شنبه 96/6/26 آغاز شده است و استقبال از این طرح به قدری زیاد بوده که تا ساعت 20:00 بیش از 60 هزار نفر در سایت اینترنتی حضور داشتند و ورود افراد با تعداد بسیار بالایی ادامه یافت.

رضا تقی زاده با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به پیش بینی تقاضای بازار برای این محصول، گروه سایپا جهت پاسخگویی مناسب و رعایت انصاف، سیاست هایی از قبیل محدودیت ثبت نام یک خودرو برای هر فرد بر اساس کد ملی در نظر گرفت. که اعمال این بازرسی ها و مراجعات همزمان بیش از حد به سایت باعث کندی سیستم در ساعات اولیه فروش این محصول شد.

 استقبال بسیار کم نظیر از ساندرو استپ‌وی

بر اساس این گزارش با تلاش IT سایپا و اخذ تدابیر جدید و راه اندازی سیستم رزرو از ساعت 15 عصر، روند ثبت نام ها به حالت عادی بازگشته است و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی اقدام به خرید کنند.

تقی زاده با اشاره به اینکه براساس بخشنامه ابلاغ شده به شبکه نمایندگی ها، هر گونه عرضه خودرو بالاتر از نرخ مصوب ممنوع شده، گفت: کسانی که قبلا در طرح های فروش این خودرو ثبت نام داشتند نمی توانند در این طرح مشارکت نمایند و امکان صلح برای ثبت نام کنندگان در این طرح میسر نیست.

شایان ذکر است که تعداد خودروهای عرضه شده نسبت به تقاضا بسیار محدود است و مطمئنا بسیاری از متقاضیان موفق به ثبت نام نخواهند شد. اما تلاش شده با راه اندازی سیستم رزرو، مشتریان بر اساس نوبت مراجعه به سایت، جهت تکمیل فرآیند ثبت نام به بخش های مختلف هدایت شوند.

گفتنی است مجری طرح فروش اینترنتی سایپا، شرکت مگا از شرکت های وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است و تمامی این خدمات با همکاری این شرکت انجام می پذیرد.

 استقبال بسیار کم نظیر از ساندرو استپ‌وی



نظرات

  • کیا کیا (29 شهریور 1396 ساعت 09:08)

    سلام. متاسفانه با این همه تبلیغی که برای بهبود وضعیت ثبت نام خودروی ساندرو استپ وی شد اما عملا شاهد بودیم که به هیچ وجه امکان ثبت نام مهیا نبود. بنده با صرف وقت 9 ساعت موفق به ثبت نام نشدم. بنده 7 بار ثبت نام کردم اما موفق به خاتمه کار نشدم و سایت بارها بنده را به ابتدای فرایند انتقال میداد. حال سوال اینجاست که چرا اکثر دلالان موفق به ثبت نام شدند.

  • کریم کریم (28 شهریور 1396 ساعت 15:24)

    مردم به بیماری سرطان خودروسرهمکنی خارجی دچار شدن؛ که به نام خودروساز داخلی یکه تازی می کنند.
    نام این صنعت خودروسرهمکنی است نه خودروسازی
    تازه اونم خودروسرهمکنی مدلهای بی کیفیت و قدیمی و ...گران

  • م.ک م.ک (28 شهریور 1396 ساعت 13:05)

    سلام بنده متقاضی خرید استپ وی اتومات بودماز ساعت 11 صبح تا 1 شب روی سایت بودم دوبار ثبت نام اولیه هم کردم و کد کاربری و رمز عبور با پیام واصل شد ودر چند مرحله تا درگاه پرداخت پیش رفتم لیکن به مرحله اول بر می گشتم وباید در صف چند هزاری قرار می گرفتم واین جریان تا ساعت 1 صبح ادامه داشت که درنهایت در صف 60000 هزارنفری قرار گرفتم که دیگر از حوصله خارج بود در ضمن کندی زیر ساخت سایت به نظر می رسید توجیه فنی نداشته باشد چون از طریق چند نفر از دوستان که به اینترنت پر سرعت دسترسی هم داشتند (نمایندگی آسیا تک در شهرستان)موفق به ثبت نام نشدم

  • علی علی (28 شهریور 1396 ساعت 12:53)

    خودروی بدی نیست اما به قیمتش نمی ارزه با این پول میتونم آیندمو بسازم نه اینکه بدم یه قوطی حلبی بگیرم مستعمل بشه و به مرور زمان از بین بره

  • nader nader (28 شهریور 1396 ساعت 11:37)

    برای مردم ایران متاسفم که همیشه گول این دو خودرو ساز را میخورند

    behnam behnam (28 شهریور 1396 ساعت 16:58)

    شما که که انقدر واردی میشه بگید با این مبلغ چه ماشینی میشه خرید؟
    همه اینایی که میرن ثبت نام میکنن اگه میشد مبرفتن با این پول بنز و bmw و ... میخریدن حالا ما که بلد نیستیم شما که واردی بگو تا بریم بخریم!!!
    فقط اسم اشغالای چینی رو نیار !!!!!!!!

  • مهدی مهدی (28 شهریور 1396 ساعت 08:41)

    واقعا به حال این مردم و این خودروسازها باید گریست