1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اولین بدنه خودروی پژو 2008 در ایران خودرو رنگ شد

اولین بدنه خودروی پژو 2008 در ایران خودرو رنگ شد

24 آبان 1395
  • 3

در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تولید محصولات مشترک ایران خودرو و پژو "ایکاپ" نخستین بدنه خودروی پژو 2008 در ایران خودرو رنگ شد.

پژو ۲۰۰۸ یکی از سه محصولی است که طبق قرارداد امضا شده بین ایران خودرو و پژو به زودی در شرکت مشترک ایکاپ تولید و به بازار ایران عرضه خواهد شد.

در این راستا مراحل رنگ‌آمیزی بدنه این خودروی جدید در سالن رنگ شماره یک ایران خودرو صورت گرفت.

برنامه‌نویسی برای انجام فرآیند رنگ‌آمیزی ابتدای آبان ماه انجام شد و در ادامه ربات‌های خط، عملیات آستر و رویه را به اتمام رساندند و در نهایت نخستین بدنه پژو ۲۰۰۸ توسط ربات‌های ایران خودرو رنگ‌آمیزی شد.

برنامه آموزش تخصصی پرسنل خط تولید در سالن رنگ، تا ۲۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید و سالن رنگ شماره یک جهت رنگ‌آمیزی محصولات ایکاپ، تا پایان بهمن ماه به آمادگی کامل خواهد رسید

نخستین بدنه خودروی پژو 2008 در ایران خودرو رنگ شد

منبع:ایکوپرس



نظرات

  • مهدی مهدی (26 آبان 1395 ساعت 12:11)

    ایران خودرو اگه این سری باز تعهد روی قیمت اعلام شده و زمان عرضه بازار نداشته با توجه به تعداد زیاد انتخاب ها مثل کپچر و جوک نیسان تو همین رده قطعا جایگاهشو کامل از دست خواهد داد ... با 4 تا سمند و 206 و ... دیگه نمیشه بازار رو نگه داشت !
    هر چند من که امیدی به ایران خودرو ندارم واقعا تو بازار غیر انحصاری ایران خودرو یک روز هم نباید دووم بیاره ... مادامینکه یه تغییر عمده در سیاست هاش ایجاد کنه و قیمت بسیار مناسبی در حدود قیمتی که اعلام کرده ارائه بده ...

  • سامیار سامیار (24 آبان 1395 ساعت 20:27)

    الهی غش کنم شاید امبولانسم تو باشی.
    فناوری یعنی همین دیگه جدول رو کارخونه میسازه٬ بنا با شن و ماسه نصبش میکنه٬ ایکاب رنگش میکنه. فناوری که نیست٬ هلوییه واسه خودش

  • فرزاد فرزاد (24 آبان 1395 ساعت 13:48)

    امیدوارم سال ۱۴۲۰ شمسی در همین سایت شاهد خبر تولید این خودرو به عنوان خودروی سال و شرایط فروش استثنایی آن نباشیم ولی با توجه به سیاستهای دلسوزان وطن شنیدن خبر تولید وانت آبی معروف و پر،آید سال همیشه موجب شادی شده و موهای بدن رو سیخ مینماید!