1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. بالاترین قیمت پژو های جدید ایران خودرو , 77 میلیون تومان

بالاترین قیمت پژو های جدید ایران خودرو , 77 میلیون تومان

27 تیر 1395
  • 0

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از رشد 49 درصدی فروش این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: فروش امسال محصولات نشان گر رونق در بازار خودرو و نبود رکود در این بخش است.

 سقف قیمت پژو های آینده بازار - 77 میلیون

مصطفی خان کرمی اظهار کرد: استقبال مشتریان از طرح های فروش نمایشگاه شیراز، بیانگر رونق در بازار خودرو است.

وی در خصوص محصولات جدید ایران خودرو که با مشارکت شرکت پژو تولید و به زودی روانه بازار خواهد شد گفت: بعد از رفع تحریم ها، پژو از اولین شرکت‌های معتبر خودروسازی بود که خواهان حضور در بازار ایران بود.

خان کرمی افزود: با تاسیس شرکت مشترک ایران خودرو و پژو (IKAP)، سه محصول 2008 ، 301 و 208 پژو با میانگین قیمت 58 تا 77 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

وی تاکید کرد: این خودروها دارای آخرین استانداردهای روز دنیا هستند و از لحاظ کیفی قابل رقابت با برترین برندهای اروپایی و آمریکایی است.

وی با اشاره به افزایش فروش محصولات اظهار امیدواری کرد: با اجرای پروژه های بهبود در تولید محصولات جاری شاهد ارتقای شاخص های رضایت مشتریان ایران خودرو باشیم.

گفتنی است، شرکت ایران خودرو در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز با نمایش خودروهای تولیدی حضور فعالی در نمایشگاه داشت. این شرکت برنامه های متنوعی برای فروش و پیش فروش محصولات از جمله پیش فروش خودروی رنو کپچر با مدل 2017 و سایر محصولات را به اجرا گذاشت. نمایشگاه شیراز جمعه 25 تیرماه به کار خود پایان داد.

 

منبع:ایران جیب



نظرات