1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. خبری از تولید تندر 90 جدید نیست

خبری از تولید تندر 90 جدید نیست

25 فروردین 1394
  • 1

تندر 90 که در ایران تولید می‌شود مدل سال 2004 ، یعنی اولین سری خودروهای لوگان در جهان است. طبق قرار داد، بنا بود این محصول همگام با عرضه مدل های جدید آن در جهان در بازار ایران هم به‌روز شود اما تغییر دولت و آمدن دولت احمدی‌نژاد و تغییر مدیران و وزیران مختلف این موضوع را با فراموشی روبه‌رو کرد.

حالا دو مدل به‌روزتر از تندر 90 یا لوگان در جهان تولید شده حال آنکه این خودرو همچنان با همان قیافه قدیمی در ایران تولید می‌شود. پس از امیدواری‌های رخ‌داده بر سر توافق هسته‌ای با ایران، شرکت رنو قصد دارد محصولات جدیدش را در ایران تولید کند اما گویا همچنان تندر 90 ایرانی با قیافه قدیمی تولید خواهد شد و ایران‌خودرو هم قرار است مدل دوم لوگان یا تندر 90 را در کنار مدل قدیمی تر عرضه کند.

در این میان اما از مدل سوم و جدید ترین تندر 90 یا لوگان فعلا خبری در ایران نخواهد بود. این خودرو در سال 2012 در نمایشگاه پاریس رونمایی شد و هم‌اکنون در بازارهای جهانی به‌عنوان مدل جدید تندر 90 یا لوگان فروخته می‌شود.

منبع نیو هاب


نظرات

  • گالاردو گالاردو (26 فروردین 1394 ساعت 04:27)

    اینا هر ده سال یه بار (رفرش) میشن!!! تازه فیس لیفت دوم رو که مال 60 سال پیش هست رو با کلی سلام و صلوات میخوان تولید کنن ایشالا جدیدترین فیس لیفت میره برای سال 2050!!!!!