1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تویوتا GT86 جدید با روحی تازه

تویوتا GT86 جدید با روحی تازه

29 شهریور 1395
  • 1

 Toyots GT86  2017

پس از جایگزین شدن تویوتا 86 به جای سایون FR-S در آمریکای شمالی در اوایل امسال، این خودرو هم‌اکنون در بازارهای اروپایی به عنوان GT86 تازه شده در دسترس است.
تویوتا GT86 که قیمتش در انگلستان از 33732 دلار آغاز می‌شود از حالت Track جدیدی بهره می‌برد که به راننده اجازه می‌دهد تا سطح پایداری و کنترل کشش را تنظیم کند. در این حالت می‌توان حالت کاملاً خاموش را نیز انتخاب کرد. برای بهبود هندلینگ، ساختار بدنه هم‌اکنون به ویژه در بخش عقبی مستحکم‌تر است جایی که قطعات کلیدی ضخیم‌تر ساخته شده‌اند و نقاط جوشکاری اضافی‌ای بکار رفته‌اند. تویوتا همچنین جذب‌کننده‌های شوک این خودرو را دوباره تنظیم کرده است.
در بیرون خودرو، این خودروی محبوب پیشرانه جلو و دیفرانسیل عقب بخش دماغه‌ی بازطراحی شده‌ای دارد که نه‌تنها باعث بهبود نمای ظاهری شده بلکه طبق گفته‌ی کمپانی به عبور روان‌تر جریان باد نیز کمک کرده است. تویوتا GT86 همچنین چراغ‌های جلوی LED جدید دارد. در بخش پشتی نیز شاهد اصلاح چراغ‌ها و سپر هستیم.
داخل کابین خودروساز از غربیلک فرمان سه پره‌ی جدید استفاده کرده که گفته شده کوچک‌ترین طراحی را برای یک مدل تولیدی تویوتا دارد. کنترل‌های صدا و صفحه‌نمایش به همراه لوگوی نقره‌ای 86 روی غربیلک فرمان قرار دارند. همچنین سرعت‌سنج جدید و صفحه‌نمایش 4.2 اینچی TFT جدید نیز در مجموعه نشان دهنده‌ها به چشم می‌خورند که همین صفحه‌نمایش مصرف سوخت، فاصله‌ی سفر و منحنی‌های قدرت و گشتاور را نشان می‌دهد و البته نمایش نیروی جی و کرونومتر نیز را بر عهده دارد.

 Toyots GT86  2017

تویوتا GT86 فیس لیفت که از همان پیشرانه باکسر 2 لیتری 197 اسب بخاری استفاده می‌کند به گیربکس 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک متصل شده و با دو نسخه عرضه می‌شود: GT86 و GT86 Pro.
GT86 به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی LED تطبیق‌پذیر، ورود بدون کلید، دستیار حرکت در تپه، کروز کنترل، آینه‌های جانبی گرم شونده و تاشونده و پدال‌های آلومینیومی اسپورت سود می‌برد درحالی‌که مدل GT86 Pro علاوه بر موارد یاد شده دارای اسپویلر عقبی، صندلی‌های جلوی گرم شونده، پوشش چرم آلکانترا در داشبورد و استراحت گاه دست است.

 Toyots GT86  2017

هر دو مدل از سیستم مولتی‌مدیای تاچ 2 تویوتا با صفحه لمسی 6.1 اینچی، رادیو داب و بلوتوث بهره‌مند هستند اما به‌عنوان یک آپشن، این خودرو می‌تواند از سیستم ارتقا یافته به همراه سیستم ناوبری ماهواره‌ای و دسترسی به کانال‌های اجتماعی و سرویس‌های آنلاین استفاده نماید. دیگر آپشن ها دربردارنده‌ی پوشش مشکی کابین با جزئیات قرمز روی صندلی‌ها و تریم درب‌ها برای GT86 و پوشش آلکانترا برای مدل GT86 Pro است.
منبع : پدال



نظرات

  • رضا رضا (29 شهریور 1395 ساعت 13:44)

    باسلام خدمت کلیه دوستان.میخواستم بدونم آیا احتمال واردات مجدد وفروش این خودروتا سال 2017به کشورمون هست یا نه. نمایندگی ایرتویا که جواب درستی نمیده ممنون می شم راهنمایی کنید.همچنین اگر ازامکانات و فنی این خودرو اطلاع درستی دارید بفرمایید