1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. افزایش 15 درصدی قیمت ام وی ام

افزایش 15 درصدی قیمت ام وی ام

3 خرداد 1394
  • 0

مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو از ارائه درخواست این شرکت برای افزایش 15 درصدی قیمت محصولاتش به شورای رقابت خبر داد .

امیر حسن امیری در حاشیه مراسم اهدای دو دستگاه خودروی ام‌وی‌ام 315 جدید به فخرالدینی و طارمی به عنوان بهترین بازیکنان استقلال و پرسپولیس، در پاسخ به سوالی، در مورد برنامه شرکت مدیران خودرو برای افزایش قیمت محصولاتش، اظهار داشت: با توجه به افزایش هزینه‌های دستمزد و مواد اولیه، درخواست افزایش 15 درصدی قیمت محصولاتمان را به شورای رقابت ارائه کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه قیمت مواد اولیه مصرفی ما افزایش داشته است، گفت: بخشی از این افزایش قیمت به تأمین کننده اصلی بر می‌گردد و سایر هزینه‌های احتمالی نیز به تهیه مواد اولیه مربوط می‌شود به طوری که در مورد برخی خودروها ممکن است هیچ حاشیه سودی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه خرید مواد اولیه از شریک چینی ما به صورت دلاری انجام می‌شود، افزود: بسیاری از خودروسازان طی 2 سال اخیر محصولات جدیدی را عرضه کرده‌اند که امیدواریم این رقابت در بازار بعد از توافقات هسته‌ای نیز بیشتر شود.

امیری در ادامه از رونمایی از دو محصول جدید ام‌وی‌ام طی سال جاری خبر داد و گفت: یکی از این محصولات، خودروی سواری با قیمت کمتر از 30 میلیون تومان و خودروی دیگر نیز یک شاسی بلند با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان خواهد بود.

به گفته وی، از سال آینده یکی از این محصولات جدید سهم 30 درصدی در تولیدات شرکت مدیران خودرو خواهد داشت و برای خودروی دیگر نیز سهم 15 درصدی پیش‌بینی شده است

وی با اشاره به برنامه تولید 100 هزار دستگاه خودرو طی سال جاری توسط شرکت مدیران خودرو، گفت: طی سال گذشته، برنامه تولید 50 هزار دستگاه خودرو را داشتیم که حدود 80 درصد آن محقق شد.

وی در پاسخ به این سوال که خودروسازان داخلی شما را به عنوان یک تهدید در عرضه خودروهای چینی تلقی می‌کنند، آیا شما نیز آنها را یک تهدید برای خود می‌دانید؟ گفت: ما آنها را تهدید نمی‌دانیم، بلکه آغاز تولید خودروهای چینی توسط خودروسازان بزرگ را به منزله یک فرصت برای خود به حساب می‌آوریم زیرا باعث می‌شود بازار رقابتی‌تر شود.

مدیر فروش مدیران خودرو تصریح کرد: ورود خودروسازان داخلی به تولید خودروهای چینی، کار فروش را برای ما سخت‌تر می‌کند، ولی باز هم در بازار رقابتی خودرو با اعمال روش‌های جدید فروش و تبلیغات، به توسعه خدمات پس از فروش و عرضه محصولاتمان خواهیم پرداخت.



نظرات