1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. نظارت بر نمایندگی های ایران خودرو تشدید می شود

نظارت بر نمایندگی های ایران خودرو تشدید می شود

31 شهریور 1394
  • 0

بازرسی‌ های منظم و مستمر از شبکه نمایندگی‌ های مجاز از مهم ترین برنامه‌ های شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) برای کنترل و ارائه خدمات مناسب و افزایش رضایت مشتریان است.

شهریار سلطانی معاون شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو)، با بیان این مطلب گفت: برای ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت توسط نمایندگی‌ های مجاز، شاخص‌ ها و معیارهای متعددی تبیین شده که اهم این شاخص‌ ها در حوزه تسهیل فرآیند پذیرش و ترخیص خودرو، کیفیت تعمیرات، کنترل بر هزینه‌ های دریافتی از مشتریان، استفاده از قطعات استاندارد و رسیدگی به درخواست یا شکایات مشتریان خلاصه می‌ شود.

وی افزود: تمام تلاش شرکت ایران خودرو ایجاد زیر ساختارهای مناسب برای ارتقای شاخص‌ های مذکور در شبکه نمایندگی‌ ها و جلب رضایت مشتریان است و نمایندگان نیز متعهد خواهند بود که خدمات را با بهترین سطح کیفیت به مشتریان محصولات ایران خودرو ارائه کنند. اگر چه اعتقاد داریم که هنوز برای جلب کامل رضایت مشتریان راه طولانی در پیش رو داریم، اما حداکثر تلاشمان را خواهیم کرد که این زمان حداقل شود.

سلطانی گفت: بازرسی‌ ها به صورت محسوس و نامحسوس و در قالب مشتری از شبکه نمایندگی‌ ها صورت خواهد پذیرفت و در صورتی‌ که مغایرتی در شبکه مشاهده شود با متخلفان حسب ضوابط شرکت برخورد خواهد شد.

معاون شبکه خدمات با اشاره به آمار کمیسیون اعطا و لغو نمایندگی‌ ها خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 94 تا کنون امتیاز 40 نمایندگی لغو شده یا به حالت تعلیق درآمده و برای 9 نمایندگی دیگر نیز اخطار کتبی کمیسیون صادر شده که در صورت عدم اصلاح مغایرت ها امتیاز این 9 نمایندگی نیز لغو خواهد شد.



نظرات